12 Ιουλ 2011
Δεν κατάφερε να τη βιάσει και την έκλεψε
Η σθεναρή αντίσταση που συνάντησε από το υποψήφιο θύμα του, έκανε τον επίδοξο βιαστή να εγκαταλείψει τα αρρωστημένα σχέδιά του. Ωστόσο, για να τιμωρήσει την νεαρή κοπέλα, αποφάσισε να την ληστέψει και αυτό το κατάφερε, έστω και με πενιχρή λεία! Η 19χρονη φοιτήτρια κατέφυγε στην Ασφάλεια Αγρινίου και κατήγγειλε ότι μέρα- μεσημέρι και ενώ βρίσκονταν στον προαύλιο χώρο των Παπαστρατείων Εκπαιδευτηρίων, ένας άγνωστος νεαρός άνδρας της επιτέθηκε και αποπειράθηκε να την βιάσει. Όμως, εκείνη αντιστάθηκε με πείσμα, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να πραγματοποιήσει τον σκοπό του. Ωστόσο, ο δράστης κατάφερε να αρπάξει 20 ευρώ από την 19χρονη και να το βάλει στα πόδια. Οι αστυνομικοί που πήραν κατάθεση από την ταραγμένη κοπέλα, έκριναν αξιόπιστη τη μαρτυρία της και κάνουν έρευνες για να εντοπίσουν τον επίδοξο βιαστή.
Το Νότιο Σουδάν ανεξάρτητο κράτος
Το Νότιο Σουδάν, που ανακήρυξε το Σάββατο την ανεξαρτησία του, θα αποτελέσει το 193ο μέλος του ΟΗΕ από αυτήν την εβδομάδα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που παρουσίασε χθες ο Οργανισμός. Την Τετάρτη, το Συμβούλιο Ασφαλείας αναμένεται ότι θα υιοθετήσει μια απόφαση η οποία θα συστήνει την ένταξη του Νότιου Σουδάν στον ΟΗΕ. Θα γίνει επίσης μια συζήτηση, στην οποία θα συμμετάσχει ο πρόεδρος της νεότερης χώρας του κόσμου, ο Σάλβα Κιίρ. Την επομένη, η Γενική Συνέλευση θα συγκληθεί για να επικυρώσει επισήμως την ένταξη του νέου κράτους στον Οργανισμό. Ο υπουργός Οικονομικών του Νότιου Σουδάν, Ντέιβιντ Ντενγκ Ατορμπέι, ανακοίνωσε από την πρωτεύουσα Τζούμπα ότι η χώρα σκοπεύει να θέσει σε κυκλοφορία το δικό της νόμισμα μέσα σε μία εβδομάδα. Το νέο νόμισμα θα ανταλλάσσεται με τη σουδανική λίρα, με ισοτιμία ένα προς ένα. Σύμφωνα με τον υπουργό, η χώρα αναμένεται να παραλάβει την Τετάρτη το πρώτο φορτίο με λίρες του Νότιου Σουδάν από ένα βρετανικό νομισματοκοπείο. «Και κατόπιν, στις 18 του μηνός, η κυβέρνηση θα έχει κάνει το έργο της και θα είναι πλέον δουλειά της Κεντρικής Τράπεζας του Νότιου Σουδάν να κυκλοφορήσει το νέο νόμισμα». Όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο υπουργός απέφυγε να διευκρινίσει πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την αντικατάσταση του νομίσματος του Σουδάν, που χρησιμοποιείται σήμερα, από λίρες του Νότιου Σουδάν. Το χρονοδιάγραμμα αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα από την Κεντρική Τράπεζα.
11 Ιουλ 2011
Και τώρα κλαίνε τα παπαγαλάκια
Τα παπαγαλάκια μας σήμερα έκλαψαν πολύ… Έκλαψαν τόσο πολύ για την υποβάθμιση της Ιταλίας που κι εγώ στενοχωρήθηκα… Ανήκουστες χαρακτήρισαν τις κερδοσκοπικές επιθέσεις στην Ιταλία, η οποία αποτελεί την τρίτη σε μέγεθος ευρωπαϊκή οικονομία και οι επιθέσεις εναντίον της θα πλήξουν καίρια την Ευρωζώνη και την ίδια την ΕΕ. Σκληροί και οι χαρακτηρισμοί εναντίον των Οίκων Αξιολόγησης οι οποίοι παίζουν παιχνίδια, λένε, στοιχηματίζουν σε χρεοκοπίες χωρών και θησαυρίζουν τα golden boys… Πώς θα καλύψει αναρωτιούνται ο ευρωπαϊκός μηχανισμός τα τρισεκατομμύρια ευρώ που θα χρειαστούν και οι Ιταλοί σε περίπτωση περαιτέρω υποβάθμισης; Πριν από ένα χρόνο, όταν οι επιθέσεις και οι υποβαθμίσεις της Ελλάδας ήταν καθημερινές μας λέγατε για ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες άχρηστοι και αντιπαραγωγικοί.
37 εκατ. ευρώ στον Μπόμπολα από την ΕΡΓΟΣΕ
Πάρτι σπατάλης και κακοδιαχείρισης έχει στηθεί γύρω από τα χρυσοφόρα -για τους εργολάβους- σιδηροδρομικά τούνελ του όρους Οθρυς, ενώ συνωμοσία σιωπής από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων και την ΕΡΓΟΣΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) καλύπτει ανατριχιαστικές καταγγελίες για κονδύλι τουλάχιστον 37 εκατ. ευρώ, που δόθηκε στην ανάδοχο πριν καν γίνουν τα έργα! Οι έγγραφες καταγγελίες που έχουν γίνει από τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2010 για τη σύμβαση 470 μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, για το έργο «Κατασκευή Υποδομής από το 14ο έως το 25ο χιλιόμετρο, Μεγάλη Σήραγγα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Λιανοκλάδι - Δομοκός», αποτυπώνονται και τεκμηριώνονται -εκ νέου- σε 19σέλιδο υπόμνημα.Ειδικότερα: Το μελετητικό γραφείο Μάλιου Α.Ε.-Intecsa-Inarsa S.Α., που για το συγκεκριμένο έργο συνέταξε την οριστική μελέτη σηράγγων, τα τεύχη δημοπράτησης, ενώ έχει και την ευθύνη για ειδική τεχνική επιτόπου υποστήριξη, βάσει σύμβασης που υπέγραψε το 2005 με την ΕΡΓΟΣΕ, καταγγέλλει ότι από το τέλος του 2009 μέχρι σήμερα γίνονται σημεία και τέρατα.
Εικονικές εργασίες
Σε έγγραφό τους με ημερομηνία 21 Μαρτίου 2011, τα μελετητικά γραφεία αποκαλύπτουν ότι στον ανάδοχο του έργου -ΑΚΤΩΡ- καταβλήθηκαν 37 εκατ. ευρώ για εργασίες που δεν είχε κάνει, τις οποίες όμως οι αρμόδιοι της ΕΡΓΟΣΕ βεβαίωσαν και μέτρησαν! Η ΕΡΓΟΣΕ πλήρωσε για τις εικονικές εργασίες, καθώς το έργο συγχρηματοδοτείται κατά 50% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 50% από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Εμφάνισε λοιπόν απορροφητικότητα κοινοτικών κονδυλίων, άρα πρόοδο «μελλοντικών» έργων, η ΑΚΤΩΡ έφτιαξε τα αποτελέσματά της και το μελετητικό γραφείο ετέθη στο περιθώριο, προφανώς ως ανεπιθύμητο, επειδή εκτός των άλλων βρήκε και σωρεία παραβιάσεων της εργοληπτικής σύμβασης. Το έγγραφο αυτό εκτός της ΕΡΓΟΣΕ (στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο και στα μέλη του Δ.Σ.) κοινοποιήθηκε στους μέχρι πρότινος υπουργούς Υποδομών Δ. Ρέππα, Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου, στον υφυπουργό Σπύρο Βούγια, στο γενικό γραμματέα Μεταφορών Θ. Τσιόκα και στο γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή. Σε αυτό αποκαλύπτεται ότι από τις αρχές του 2010 είχαν εγγράφως κατατεθεί στον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ι. Πετρόπουλο «ανωμαλίες κατά την μέχρι τότε εκτέλεση της σήραγγας» όπως:
Η ιστορία
Για την ιστορία, το έργο της μεγάλης σήραγγας της Οθρυος ανετέθη στην ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ τον Απρίλιο του 2007 με προϋπολογισμό 324 εκατ. ευρώ και με έκπτωση 35%, κάτι που προσδιόρισε τη δαπάνη κατασκευής στα 210 εκατ. ευρώ. Στη σύμβαση ορίζεται η 24/4/2011 ως προθεσμία περαίωσης του έργου και η 21/8/2012 ως η οριακή προθεσμία, όμως μέχρι στιγμής έχει εκτελεστεί μόνο το 40% το έργου της σήραγγας. Το έργο έχει μέλλον, όπως φαίνεται, και έπονται οι συμπληρωματικές συμβάσεις. Αλλωστε τα τούνελ είναι η χαρά των εργολάβων. Και το τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, κόστους 1,5 δισ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται, ενώ προβλέπεται (επί χάρτου) να περαιωθεί στο τέλος του 2015.
Αριστέα Μπουγάτσου
Εικονικές εργασίες
Σε έγγραφό τους με ημερομηνία 21 Μαρτίου 2011, τα μελετητικά γραφεία αποκαλύπτουν ότι στον ανάδοχο του έργου -ΑΚΤΩΡ- καταβλήθηκαν 37 εκατ. ευρώ για εργασίες που δεν είχε κάνει, τις οποίες όμως οι αρμόδιοι της ΕΡΓΟΣΕ βεβαίωσαν και μέτρησαν! Η ΕΡΓΟΣΕ πλήρωσε για τις εικονικές εργασίες, καθώς το έργο συγχρηματοδοτείται κατά 50% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 50% από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Εμφάνισε λοιπόν απορροφητικότητα κοινοτικών κονδυλίων, άρα πρόοδο «μελλοντικών» έργων, η ΑΚΤΩΡ έφτιαξε τα αποτελέσματά της και το μελετητικό γραφείο ετέθη στο περιθώριο, προφανώς ως ανεπιθύμητο, επειδή εκτός των άλλων βρήκε και σωρεία παραβιάσεων της εργοληπτικής σύμβασης. Το έγγραφο αυτό εκτός της ΕΡΓΟΣΕ (στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο και στα μέλη του Δ.Σ.) κοινοποιήθηκε στους μέχρι πρότινος υπουργούς Υποδομών Δ. Ρέππα, Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου, στον υφυπουργό Σπύρο Βούγια, στο γενικό γραμματέα Μεταφορών Θ. Τσιόκα και στο γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή. Σε αυτό αποκαλύπτεται ότι από τις αρχές του 2010 είχαν εγγράφως κατατεθεί στον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ι. Πετρόπουλο «ανωμαλίες κατά την μέχρι τότε εκτέλεση της σήραγγας» όπως:
- «Υπερπιστοποιήσεις, δηλαδή πιστοποιήσεις εργασιών που δεν είχαν γίνει, ύψους 20.000.000 ευρώ!
- Προπιστοποιήσεις, δηλαδή πιστοποιήσεις εργασιών που είχαν γίνει, αλλά δεν ήταν συμβατικά ώριμες να πιστοποιηθούν ύψους 17.000.000 ευρώ!» Μ' ένα λόγο, λεφτά υπάρχουν στο ταμείο της «Ψωροκώσταινας». Για τους εθνικούς εργολάβους, ανάμεικτα με κοινοτικά κονδύλια. Μηχανισμός βεβαίωσης μελλοντικών εργασιών υπάρχει. Πρόθυμοι υπηρεσιακοί υπάρχουν και πολιτικοί προϊστάμενοι της ΕΡΓΟΣΕ που δεν έχουν ακόμα καλέσει τον Εισαγγελέα υπάρχουν.
Η ιστορία
Για την ιστορία, το έργο της μεγάλης σήραγγας της Οθρυος ανετέθη στην ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ τον Απρίλιο του 2007 με προϋπολογισμό 324 εκατ. ευρώ και με έκπτωση 35%, κάτι που προσδιόρισε τη δαπάνη κατασκευής στα 210 εκατ. ευρώ. Στη σύμβαση ορίζεται η 24/4/2011 ως προθεσμία περαίωσης του έργου και η 21/8/2012 ως η οριακή προθεσμία, όμως μέχρι στιγμής έχει εκτελεστεί μόνο το 40% το έργου της σήραγγας. Το έργο έχει μέλλον, όπως φαίνεται, και έπονται οι συμπληρωματικές συμβάσεις. Αλλωστε τα τούνελ είναι η χαρά των εργολάβων. Και το τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, κόστους 1,5 δισ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται, ενώ προβλέπεται (επί χάρτου) να περαιωθεί στο τέλος του 2015.
Αριστέα Μπουγάτσου
Περιπολίες Βούλγαρων αστυνομικών σε Θεσσαλονίκη και Καβάλα
Υπογράφηκε σήμερα από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Ελευθέριο Οικονόμου και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών και Αρχηγό της Αστυνομίας της Βουλγαρίας, Kalin Georgiev, το κείμενο των Κανόνων για τη συγκρότηση κοινών περιπολιών Ελλήνων και Βούλγαρων αστυνομικών στις περιοχές της Νέας Περάμου και της Παραλίας Οφρυνίου Καβάλας, καθώς και της Ασπροβάλτας και του Σταυρού Θεσσαλονίκης. Ήδη από την Κυριακή, δύο Βούλγαροι αστυνομικοί βρίσκονται στο νομό Καβάλας και περιπολούν από κοινού με Έλληνες συναδέλφους τους. Συνολικά, από τη Βουλγαρική Αστυνομία, θα διατεθούν, έως τις 21 Αυγούστου, έξι αστυνομικοί - από δύο κάθε φορά - στις ακόλουθες χρονικές περιόδους και περιοχές:
- από 10.07.2011 έως 24.07.2011, στις περιοχές Νέας Περάμου και Παραλίας Οφρυνίου Καβάλας,
- από 25.07.2011 έως 07.08.2011, στις περιοχές Ασπροβάλτας και Σταυρού Θεσσαλονίκης και
- από 08.08.2011 έως 21.08.2011, στις περιοχές Ασπροβάλτας και Σταυρού Θεσσαλονίκης.
Η επιλογή των συγκεκριμένων περιοχών έγινε μετά από πρόταση των Ελληνικών Αρχών, καθώς συγκεντρώνουν σημαντικό αριθμό Βούλγαρων τουριστών. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗ ΧΙΟ ΚΑΙ ΛΕΣΒΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ. ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
- από 10.07.2011 έως 24.07.2011, στις περιοχές Νέας Περάμου και Παραλίας Οφρυνίου Καβάλας,
- από 25.07.2011 έως 07.08.2011, στις περιοχές Ασπροβάλτας και Σταυρού Θεσσαλονίκης και
- από 08.08.2011 έως 21.08.2011, στις περιοχές Ασπροβάλτας και Σταυρού Θεσσαλονίκης.
Η επιλογή των συγκεκριμένων περιοχών έγινε μετά από πρόταση των Ελληνικών Αρχών, καθώς συγκεντρώνουν σημαντικό αριθμό Βούλγαρων τουριστών. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗ ΧΙΟ ΚΑΙ ΛΕΣΒΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ. ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
Νεκροί και τραυματίες σε ναυτική βάση της Κύπρου
Κρανίου τόπο θυμίζει η ναυτική βάση στο Ζύγι της Κύπρου, έπειτα από τις εκρήξεις που σημειώθηκαν νωρίς το πρωί της Δευτέρας. Εκτός από τον αριθμό των νεκρών που, σύμφωνα με το ΑΠΕ, ανέρχονται σε τουλάχιστον 12 και τους δεκάδες τραυματίες (τουλάχιστον 62) μεταδίδεται ότι οι εγκαταστάσεις στη ναυτική βάση "Ευάγγελος Φλωράκης" του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Φρουράς στην Κύπρο έχουν καταστραφεί σε ποσοστό 80%. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η καταστροφή προκλήθηκε, όταν φωτιά που είχε ξεσπάσει κοντά στη ναυτική βάση έφτασε σε δύο δεσμευμένα κοντέινερ, στα οποία ήταν αποθηκευμένη μεγάλη ποσότητα πυρίτιδας. Μετά την ανάφλεξη των εμπορευματοκιβωτίων ακολούθησαν μεγάλες εκρήξεις. Εξάλλου, ο υπουργός Εμπορίου ανέφερε ότι ο ηλεκτροπαραγωγός σταθμούς Βασιλικού είναι εκτός λειτουργίας και απηύθυνε έκκληση σε όλους όσοι διαθέτουν γεννήτριες, να τις θέσουν σε λειτουργία, ώστε να αποφορτιστεί το παγκύπριο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Την ίδια ώρα η Κύπρος βρίσκεται σε κατάσταση ενεργειακής κρίσης. Το ηλεκτρικό ρεύμα από τους ηλεκτροπαραγωγικούς σταθμούς της Δεκέλειας και της Μονής καλύπτει μόνο το 50% των αναγκών της χώρας και ο υπ. Εμπορίου κ. Πασχαλίδης κάνει έκκληση σε όλους τους πολίτες να χρησιμοποιείται το ηλεκτρικό ρεύμα με φειδώ, ενώ όσοι έχουν γεννήτριες πρέπει να τις θέσουν σε λειτουργία. Oι εκρήξεις οφείλονται σε φωτιά που πήραν 98 εμπορευματοκιβώτια πυρίτιδας, σύμφωνα με πληροφορίες. Οι πολίτες που θέλουν να προσφέρουν αίμα στους τραυματισμένους μπορούν να το πράξουν στις τράπεζες αίματων των νοσοκομείων σε όλες τις μεγάλες πόλεις, ενώ ειδικά για την Λευκωσία των πόλεων μπορούν να προσέρχονται στη περιοχή Εγκωμης που βρίσκεται ειδική μονάδα. Ο Αρχηγός της Εθνικής Φρουράς, αντιστράτηγος Πέτρος Τσαλικίδης, βρίσκεται ήδη στη ναυτική βάση και συντονίζει τη διαχείριση της κρίσης. Στο χώρο της βάσης, υπάρχει μεγάλη κινητικότητα από ασθενοφόρα και πυροσβεστικά οχήματα, ενώ στην περιοχή υπερίπτανται ελικόπτερα. Διερευνώνται όλα τα ενδεχόμενα, δήλωσε ο πρόεδρος της Βουλής Γιαννάκης Ομήρου για τις εκρήξεις σε εμπορευματοκιβώτια πυρίτιδας στη ναυτική βάση «Χαρίλαος Φλωράκης» στην περιοχή Μαρί- Ζύγι. Ο κ. Ομήρου, ο οποίος μετέβη στο χώρο της τραγωδίας δήλωσε ότι δεν έγινε ορθή εκτίμηση του κινδύνου από τα εμπορευματοκιβώτια, που φυλάσσονταν στη βάση. Η ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς, όπου το πρωί σημειώθηκαν οι φονικές εκρήξεις φέρει το όνομα του αείμνηστου αρχηγού της Ευάγγελου Φλωράκη, ο οποίος, πριν δέκα χρόνια στις 10 Ιουλίου, βρήκε τραγικό θάνατο όταν το ελικόπτερο, στο οποίο επέβαινε, συνετρίβη στην περιοχή Κουκλιών, κοντά στο αεροδρόμιο της Πάφου, κατά την διάρκεια νυκτερινής πτήσης. Μαζί με τον Ευάγγελο Φλωράκη, σκοτώθηκαν ο τότε διοικητής της Αεροπορίας, ταξίαρχος Στέλιος Δεμέναγας, ο υπασπιστής του αρχηγού, υποπλοίαρχος Νικόλας Γεωργίου, και οι χειριστές του ελικοπτέρου, σμηναγός Πάρης Αθανασιάδης και υποσμηναγός Μιχάλης Σιακαλλής. ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΡΚΩΝ ΤΙ ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ...
8 Ιουλ 2011
Και ξαφνικά βρήκαμε πετρέλαιο στην Ελλάδα
Την προσεχή εβδομάδα θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την ανεύρεση πετρελαίου στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη, προκειμένου να ξεκινήσουν οι απαραίτητες σεισμικές έρευνες και ακολούθως οι γεωτρήσεις. Επειτα από την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών, δηλαδή σε ένα περίπου χρόνο, θα γίνει γνωστό αν και πού υπάρχει πετρέλαιο και σε τι ποσότητες. Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Γ. Μανιάτης, εκτίμησε ότι μόνο στο Ιόνιο υπάρχουν τρεις με τέσσερις «Πρίνοι», όπως είπε χαρακτηριστικά, 300 εκατ. έως 500 εκατ. βαρελιών, που μπορούν να αποφέρουν 15 με 20 δισ. δολάρια έσοδα, σε ορίζοντα εικοσαετίας. Σημείωσε επίσης ότι υπάρχουν ενδείξεις για ύπαρξη κοιτασμάτων και σε Ήπειρο, Γρεβενά, Θράκη, Σέρρες, Αιτωλοακαρνανία. Άντε να τα χαιρόμαστε !!!!!!!!!!!!
Iσραηλινή κατοχή στο αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ
Περίπου πενήντα άτομα κατέλαβαν σήμερα το πρωί τερματικό σταθμό της εταιρίας Lufthansa στο αεροδρόμιο Ρουασί του Παρισιού, όταν δεν τους επετράπη να επιβιβαστούν σε αεροσκάφος επειδή τα ονόματά τους βρίσκονται στην ισραηλινή λίστα των "ανεπιθύμητων προσώπων". "Το Ρουασί-Σαρλ ντε Γκολ βρίσκεται υπό ισραηλινή κατοχή. Είμαστε φιλειρηνικοί άνθρωποι που δεν έχουν καμιά πρόθεση να προκαλέσουν αναταραχή στο αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν" του Τελ Αβίβ, δήλωσε η Ολίβια Ζεμόρ, συντονίστρια της κίνησης Bienvenue Palestine στη Γαλλία. Οι συγκεκριμένοι επιβάτες έχουν τελικό προορισμό τη Βηθλεέμ. Την Πέμπτη (7/7/2011) το Ισραήλ έστειλε στις αεροπορικές εταιρίες στη Γαλλία μια λίστα με ανεπιθύμητα πρόσωπα, ανακοίνωσε πηγή προσκείμενη στις αεροπορικές υπηρεσίες. Σε εννιά άτομα δεν επετράπη να επιβιβαστούν σε πτήση της ουγγρικής Malev, γιατί τα ονόματά τους περιλαμβάνονταν στην συγκεκριμένη λίστα. "Στη λίστα περιλαμβάνονται 347 ονόματα", διευκρίνισε η Ολίβια Ζεμόρ. Το Ισραήλ βρίσκεται σε επιφυλακή εξαιτίας της άφιξης φιλοπαλαιστίνιων ακτιβιστών στο διεθνές αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ.
7 Ιουλ 2011
Έμεινε ανάπηρος από τη βία των ΜΑΤ
Ανάπηρος έμεινε ο δημοσιογράφος Μανώλης Κυπραίος, από την ωμή βία που ασκήθηκε εναντίον του από τις κρατικές δυνάμεις καταστολής, ενώ κάλυπτε την απεργιακή κινητοποίηση στις 15 Ιουνίου. Συγκεκριμένα, άνδρας των ΜΑΤ πέταξε στοχευμένα μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης σε απόσταση αναπνοής από το κεφάλι του, αφού μάλιστα ο συνάδελφος είχε δηλώσει τη δημοσιογραφική του ιδιότητα, με αποτέλεσμα να χάσει την ακοή του και στα δύο αυτιά! Τη βάναυση συμπεριφορά των ΜΑΤ καταδίκασε απερίφραστα το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, ενώ η υπόθεση βρίσκεται ήδη στον Εισαγγελέα. Ο Μανώλης Κυπραίος λοιπόν γίνεται στοιχειοθετημένα ο πρώτος συνάνθρωπός μας που κατά τη διάρκεια των πρόσφατων διαδηλώσεων έχασε εξολοκλήρου μία απ' τις 5 αισθήσεις του και έμεινε ανάπηρος, ως αποτέλεσμα της αστυνομικής βίας. Την ίδια στιγμή κάλεσμα στο Δήμαρχο Αθηναίων, Γιώργο Καμίνη, να συμβάλλει ώστε η πλατεία Συντάγματος να …καθαρίσει από τις σκηνές και από τα πανό των αγανακτισμένων, απηύθυνε ο υπουργός Δικαιοσύνης Διαφάνειας Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στην οποία παρουσίασε και το νέο γενικό γραμματέα του υπουργείου τον Νικόλα Κανελλόπουλο, πρώην πρόεδρο του ΕΟΤ. Ερωτηθείς, ωστόσο, για τις καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες κατά τη διάρκεια των τελευταίων διαδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας, τα ΜΑΤ χρησιμοποιούσαν ληγμένα χημικά, ο Παπαϊωάννου δεν απάντησε. Υπομονή και θα έρθει η ώρα που εμείς θα σας ταϊζουμε ληγμένα. Πόσα χρήματα βγάζουν τον μήνα οι ΜΑΤατζήδες για να σκοτώνουν τον κόσμο; Ευκαιρία για τα Αμερικανάκια να τους νοικιάζουν για να τους στέλνουν στους πολέμους τους να εκτελούν τον άμαχο πληθυσμό.
Το Χίλτον για το χρήμα πρόδωσε την Κύπρο
Αναστάτωση λόγω σημαίας προκλήθηκε στην Γενεύη με τον αρχηγό του ψευδοκράτους να αναζητά μέρος για να υψώσει την σημαία του ψευδοκράτους του. Όλα ξεκίνησαν όταν ο Ντερβίς Έρογλου και η συνοδεία του έφθασαν στο ξενοδοχείο Intercontinental της Γενεύης, με αφορμή τις συνομιλίες για το Κυπριακό υπό την προεδρία του Μπαν Κι Μουν. Μέσω των συνεργατών του, ο Ερογλου, ζήτησε από τη διοίκηση του ξενοδοχείου να υψώσει τη σημαία της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου», όπως αποκαλούν οι τουρκοκύπριοι τα Κατεχόμενα εδάφη της Κύπρου. Όπως δήλωσαν λίγες ώρες αργότερα τα μέλη της αποστολής, η απαίτηση έγινε «εξαιτίας της παρουσίας πρωθυπουργού στην χώρα». Μάλιστα, σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο NTV, η διοίκηση του ξενοδοχείου αν και διαβεβαίωνε ότι θα υψωθεί η σημαία, δεν το έκανε, καθώς γνώριζε ότι στην Κύπρο υπάρχει μόνο ένα αναγνωρισμένο κράτος της «Κυπριακής Δημοκρατίας». Έτσι, μια και το αίτημα του Έρογλου δεν έγινε δεκτό, ο πρωθυπουργός πήρε την αποστολή και αποχώρησε με προορισμό το Ηilton, το οποίο αποδέχθηκε αμέσως το αίτημα και ύψωσε την σημαία του «ψευδοκράτους». Όπως σχολίασαν μάλιστα διεθνή μέσα ενημέρωσης, το πιθανότερο είναι να μην ήθελαν να χάσουν τον πελάτη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)