13 Φεβ 2011

Μαρόκο και Ιραν για την παραίτηση Μουμπάρακ

Το Μαρόκο εξέφρασε ικανοποίηση για τις «σαφείς δεσμεύσεις» του αιγυπτιακού στρατού να διασφαλίσει τη μετάβαση προς μια «εκλεγμένη πολιτική κυβέρνηση» και «προσδοκά η Αίγυπτος να συνεχίσει τον πρωταρχικό της ρόλο, στην περιφερειακή και διεθνή σκηνή, κυρίως στην προάσπιση των αραβικών ζητημάτων και του ισλαμικού έθνους (Ούμα). Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών στο Ραμπάτ τονίζει την «πλήρη εμπιστοσύνη του στη σοφία του αιγυπτιακού λαού και την πολιτική ωριμότητα των εθνικών του δυνάμεων», μετά την παραίτηση του προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ. Την ίδια ώρα στο Ιράν ο πρόεδρος του κοινοβουλίου Αλί Λαριτζανί τόνιζε ότι οι ΗΠΑ επιδιώκουν να «δημεύσουν» την εξέγερση του αιγυπτιακού λαού, σύμφωνα με δηλώσεις του που μετέδωσε το επίσημο ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων IRNA. «Οι ηγέτες της χώρας αυτής (των ΗΠΑ) θέλουν να δημεύσουν την επανάσταση του αιγυπτιακού λαού για να τη στειρώσουν», δήλωσε υπονοώντας τη μεταβίβαση της εξουσίας στις ένοπλες δυνάμεις, μια διαδικασία που υποστηρίζεται από τις ΗΠΑ. «Την 11η Φεβρουαρίου ζήσαμε ένα μεγάλο γεγονός στην περιοχή με την αποχώρηση του αιγύπτιου δικτάτορα, το οποίο αποτελεί την αρχή της άνοιξης στην Αίγυπτο», τόνισε. «Ωστόσο πριν και ύστερα από το γεγονός αυτό οι ΗΠΑ ραδιούργησαν με σκοπό τη δήμευση της αιγυπτιακής επανάστασης», είπε. Πρόσθεσε ακόμη ότι «με εντολή των ΗΠΑ, ορισμένες χώρες της περιοχής που στήριζαν τον Χόσνι Μουμπάρακ, υποστήριξαν την παρούσα διαδικασία της μετάβασης», αναφερόμενος κυρίως στη Σαουδική Αραβία. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.... Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ...

11 Φεβ 2011

Καλό Σαββατοκύριακο








ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ

Συνεχίζεται το «μυστήριο» του «χειρόγραφου Βόινιχ»

Δεκάδες ερευνητές προσπαθούν ανεπιτυχώς εδώ και πολλά χρόνια να «σπάσουν» τον κώδικα του μυστηριώδους «χειρόγραφου Βόινιχ». Πρόκειται για ένα κείμενο αγνώστου συγγραφέα, γραμμένο σε μια ακατανόητη γλώσσα, που ανακαλύφθηκε στην Ιταλία από τον Πολωνοαμερικανό έμπορο παλαιών βιβλίων, Βίλντριχ Βόϊνιχ, που το αγόρασε το 1912, από τον οποίο πήρε και το όνομά του. Το κείμενο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εικόνες άγνωστων φυτών, γυμνών γυναικών και περίεργα αστρονομικά διαγράμματα. Κατά τη διάρκεια της γνωστής ιστορίας του το χειρόγραφο αποτέλεσε αντικείμενο εντατικής μελέτης από πολλούς επαγγελματίες και ερασιτέχνες μεταξύ των οποίων μερικοί από τους κορυφαίους Αμερικανούς και Βρετανούς αποκωδικοποιητες του Β' Παγκόσμιου Πόλεμου, κανείς τους όμως δεν κατάφερε να αποκρυπτογραφήσει έστω και μια λέξη. Αυτές οι επανειλημμένες αποτυχίες έχουν κάνει το χειρόγραφο Βόινιτς ξακουστό στην ιστορία της κρυπτογραφίας. Για πρώτη φορά μια ομάδα Αμερικανών επιστημόνων, με επικεφαλής τον χημικό και ανθρωπολόγο, Γκρεγκ Χότζινς, βοηθό καθηγητή του Τμήματος Φυσικής του πανεπιστημίου της Αριζόνα, κατάφεραν να χρονολογήσουν με ακρίβεια το χειρόγραφο, χρησιμοποιώντας την μέθοδο του άνθρακα-14. Συμπέραναν ότι δημιουργήθηκε στις αρχές του 15ου αιώνα, περίπου 100 χρόνια παλαιότερα από ό,τι πίστευαν μέχρι σήμερα οι περισσότεροι ερευνητές, μια χρονολογία που έρχεται να ανατρέψει διάφορες ιστορικές θεωρίες σχετικά με την προέλευση και τους διαδοχικούς κατόχους του μυστηριώδους χειρογράφου. Το κείμενο περιέχει τελείως «εξωτικούς» χαρακτήρες, που μερικές φορές μοιάζουν με λατινικά γράμματα, αλλά στην πλειονότητά τους δεν θυμίζουν τίποτε που να έχει γραφεί στη Γη. Παρά τις πιο εξεζητημένες στατιστικές αναλύσεις των γραμμάτων, δεν έχει βγει κανένα νόημα μέχρι στιγμής. Το χειρόγραφο, που σήμερα φυλάσσεται στη βιβλιοθήκη σπανίων βιβλίων και χειρογράφων του πανεπιστημίου Γέηλ στις ΗΠΑ, ανακαλύφθηκε το 1912, στη βίλα Μοντραγκόνε, κοντά στη Ρώμη. Ο Βόινιχ αποφάσισε να αφιερώσει τα υπόλοιπα 18 χρόνια της ζωής του για να βρει το μυστικό του χειρογράφου, αλλά εις μάτην.

Ανέκδοτο με ξανθό άντρα

Τρεις Ευρωπαίοι επιχειρηματίες τα πίνουν σ' ένα μπαρ και συζητάνε πόσο χαζές είναι οι γυναίκες τους. Λέει ο πρώτος: «Η δικιά μου είναι εντελώς χαζή. Την προηγούμενη εβδομάδα πήγε στο σούπερ μάρκετ κι αγόρασε 300 ευρώ κρέας γιατί ήταν σε προσφορά, και δεν έχουμε καν κατάψυξη για να το βάλουμε».
Ο δεύτερος συμφωνεί ότι αυτή ακούγεται πολύ χαζή αλλά επιμένει ότι η δικιά του είναι πιο στόκος. «Ακριβώς πριν μια βδομάδα πήγε και ξόδεψε 17.000 ευρώ για να πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και δεν ξέρει καν να οδηγεί!»
Ο τρίτος, ο ξανθός, κουνάει το κεφάλι του σκεπτικά και συμφωνεί ότι και οι δύο σύζυγοι των φίλων του είναι βούρλα, αλλά πιστεύει ότι η δικιά του τις ξεπερνάει. «Κάθε φορά που το σκέφτομαι με πιάνουν τα γέλια», λέει. «Την προηγούμενη εβδομάδα η γυναίκα μου έφυγε για διακοπές στην Ελλάδα. Την παρακολούθησα που έφτιαχνε τις βαλίτσες της και πρέπει να πήρε τουλάχιστον πέντε πακέτα με προφυλακτικά μαζί της.... Και δεν έχει καν πουλί !

Φάροι μέσα στη θάλασσα

Ανέκδοτο με Παπακωνσταντίνου

Μετά την αλλαγή της κυβέρνησης Πασοκ ο Παπακωνσταντίνου έχει γίνει ταξιτζής στην Θεσσαλονίκη (βλέπετε στην Αθήνα έχει πολλούς μετανάστες)
Μόνος στην πιάτσα περιμένει πελάτη.
Ξαφνικά έρχεται μια κοπέλα ολόγυμνη και μπαίνει μέσα στο ταξί και του λέει:
-Πάμε Καλαμαριά.
Την κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω...ψιλοσκέφτεται, κάνει να ξεκινήσει και μετά από λίγο σταματάει.
Ξανακάνει δυο μέτρα σκεφτικός και ξανασταματάει αναποφάσιστος...
Αφού γίνεται αυτό για κάνα 5λεπτο, του λέει η κοπέλα:
-Τι συμβαίνει δεν έχεις ξαναδεί γυμνή γυναίκα; (λέει εκείνη)
-Πως, έχω δει πολλές φορές γυμνή γυναίκα.... πορτοφόλι δεν βλέπω και ανησυχώ. !!!

Σκληρή τιμωρία σε όσους αντιδρούν

Τρίμηνη φυλάκιση και χρηματική ποινή για την μη πληρωμή εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς και πρόστιμο 200 ευρώ με δυνητική αφαίρεση του διπλώματος, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων για 20 ημέρες για τους παραβάτες των διοδίων προβλέπει τελικά η τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, κ. Δημ. Ρέππας. Η τροπολογία, η οποία προστίθεται στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες μετατρέπει την μη πληρωμή κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες σε πλημμέλημα και την άρνηση καταβολής διοδίου σε παράβαση του ΚΟΚ. «Όποιος, χωρίς την καταβολή αντιτίμου υπό τη μορφή εισιτηρίου ή οποιαδήποτε άλλη προβλεπόμενη μορφή, χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση ή εισέρχεται με τον σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρω αντιτίμου με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών και με χρηματική ποινή. Η ποινική δίωξη ασκείται ύστερα από έγκληση» αναφέρεται στην τροπολογία. «Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως». Πλήρωνε ραγιά τον κεφαλικό φόρο. Η ταχύτητα με την οποία αντιδρά το κράτος δείχνει πόσο πολύ φοβάται την λαϊκή αντίδραση.....Κάθε μέρα που περνάει, η Ελλάδα πλησιάζει όλο και πιο πολύ το πάλαι ποτέ Χάρλεμ (που παρεμπιπτόντως είναι πολύ πιο ασφαλές σήμερα από ότι είναι τα …Γρεβενά) στην εγκληματικότητα, και κανενός αρμόδιου το αυτί δεν ιδρώνει. (Και γιατί να ιδρώσει; Αυτοί φρουρούνται). Αποφάσισαν όμως πως δεν πάει άλλο με την ανομία, επειδή κάποιοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στα ΜΜΜ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΌΔΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΉΔΩΝ !!!!

10 Φεβ 2011

Θέλουν τρένο στη Φλώρινα

Την άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας - Θεσσαλονίκης, με πλήρη δρομολόγια ζητούν οι φορείς της ακριτικής αυτής περιοχής, οι οποίοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία της πόλης. Την Παρασκευή το θέμα θα συζητηθεί στη συνάντηση που θα έχουν στην Αθήνα, με τον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
Ψήφισμα 6ης Φεβρουαρίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Η περιοχή Φλώρινας έχει υποστεί πολλαπλά χτυπήματα τον τελευταίο χρόνο από τον περιορισμό των δαπανών και την αύξηση της φορολογίας. Η κοινωνία μας μαστίζεται από την υψηλότερη ανεργία πανελλαδικά (15%) την μεγαλύτερη μείωση οικονομικής δραστηριότητας και κυρίως την έλλειψη προοπτικής. Σε αυτό το ζοφερό περιβάλλον η κατάργηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με την υπόλοιπη Ελλάδα εντείνει την απομόνωση της περιοχής μας και υπονομεύει την προοπτική της βιώσιμης κινητικότητας για τους πολίτες και τους επισκέπτες. Πλήττει κυρίως τους φτωχότερους από μας που στερούνται έτσι τη δυνατότητα οικονομικής μετακίνησης. Δηλώνουμε ότι δεν πρόκειται ποτέ την αποδεχτούμε μια τέτοια εξέλιξη, αντίθετα θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις να αναπτυχθούν οι σιδηροδρομικές μεταφορές με επιπλέον δρομολόγια και νέες συνδέσεις. Το τρένο είναι ένα προσιτό, άνετο και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς που προσέφερε πολλά στην ποιότητα ζωής και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μας μέχρι τώρα και ζητούμε, με την βελτίωση και επέκταση της σύνδεσης μας, να μας μεταφέρει στο μέλλον.
Επειδή
Το τρένο είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια
Η Ελλάδα δεν τελειώνει στην Έδεσσα
Θέλουμε να αφήσετε το τρένο να μας πάει στο μέλλον
Απαιτούμε
την άμεση επαναλειτουργία των δρομολογίων Φλώρινας Θεσσαλονίκης με πλήρη δρομολόγια. Σε καμία περίπτωση δεν δεχόμαστε ανεπαρκή σχέδια των 2 δρομολογίων ημερησίως.
Την ανάκληση της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, ιδίως την κατάργηση της έκπτωσης της επιστροφής.
Διεκδικούμε
Την βελτίωση της υπάρχουσας γραμμής, τη σύνδεση με τον Αθήνα, συνδυασμένες μεταφορές για τις τουριστικές περιοχές της Φλώρινας (Πρέσπες, Πισοδέρι. Νυμφαίο), και διεθνή δρομολόγια προς Μοναστήρι.

Πάνε για λουκέτο 225.000 μικρομεσαίες

Μία στις 4 επιχειρήσεις θα κλείσει, με κίνδυνο απώλειας 320.000 θέσεων απασχόλησης, ενώ το 35% των επαγγελματοβιοτεχνών και εμπόρων κάνει στάση πληρωμών προς το Δημόσιο, σύμφωνα με έρευνα της Marc για λογαριασμό της ΓΣΕΒΕΕ. Αλλες 215.000 εμπορικές επιχειρήσεις και βιοτεχνίες είναι στο «κόκκινο». Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από νέα μεγάλη έρευνα της Marc Α.Ε. που έκανε τον Ιανουάριο σε 1.200 μικρομεσαίες επιχειρήσεις για λογαριασμό της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας και όπως σχολίασε ο πρόεδρος Δ. Ασημακόπουλος: «Γίνεται μάχη για την αναδιανομή του 60% του τζίρου, με πρωταγωνιστές μεγάλα πολυεθνικά κεφάλαια και τράπεζες που περιμένουν να αγοράσουν τα πάντα ολιγοπωλώντας την αγορά». Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Marc A.E. υποστήριξε ότι «οι επιχειρήσεις έφαγαν το... λίπος τους και τώρα τρώνε τις... σάρκες τους», αναφερόμενος στη «βροχή» των λουκέτων.

Το αγγούρι… των ερωτευμένων

Αν νομίζεται ότι τα σοκολατάκια και οι φράουλες είναι κάτι πολύ συνηθισμένο για να κάνετε δώρο σε κάποιον την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τότε τα σούπερ μάρκετ Sainsbury’s του Λονδίνου έρχονται να σας βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Ειδικά για τις 14 Φεβρουαρίου θα πουλάνε αγγούρια σε σχήμα… καρδιάς! Δεν προσδοκούν φυσικά να τα προσφέρεται αντί για ένα ωραίο μπουκέτο λουλούδια, αλλά είναι σίγουροι ότι η πρωτότυπη ιδέα τους θα έχει μεγάλη επιτυχία σε όσους διαλέξουν να μην επισκεφθούν κάποιο ακριβό εστιατόριο, αλλά προτιμήσουν να φτιάξουν ένα ρομαντικό δείπνο για τον αγαπημένο τους. Σύμφωνα με την Elaine Young, υπεύθυνη του σούπερ μάρκετ, «η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου εμπεριέχει πολύ έντονα το στοιχείο της έκπληξης και έτσι ελπίζουμε ότι αυτή τη χρονιά το αστείο αγγούρι της αγάπης θα προτιμηθεί πολύ είτε μαγειρεμένο είτε πιο απλά σε μια σαλάτα».