31 Αυγ 2009

Η θάλασσα στην Κερύνεια βάφτηκε κόκκινη από το αίμα 320 Ελληνοκυπρίων αιχμαλώτων


«Η θάλασσα βάφτηκε κόκκινη από το αίμα των αιχμαλώτων», είναι η συγκλονιστική δήλωση του Τουρκοκύπριου μάρτυρα, που αποτυπώνει το μέγεθος της αγριότητας των Τούρκων εισβολέων.

Σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα, οι 320 Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι ίσως να θάφτηκαν σε κάποιο χώρο κοντά στο ξενοδοχείο Μάρε Μόντε, το οποίο είχε λειτουργήσει λίγους μόνο μήνες πριν από την εισβολή.
Στη μαρτυρία του, ο Τουρκοκύπριος ανέφερε ότι η σφαγή έγινε στα τέλη Αυγούστου του 1974, δηλαδή λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης της τουρκικής εισβολής.
Στις τόσες αποκαλύψεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας αυτό το καλοκαίρι, έρχεται να προστεθεί η πιο συγκλονιστική μαρτυρία για τη βαρβαρότητα των εγκλημάτων πολέμου που διέπραξε ο Τουρκικός Στρατός κατοχής στην Κύπρο.
Ο Τουρκοκύπριος -που για προφανείς λόγους κράτησε την ανωνυμία του- μίλησε στη γνωστή τουρκοκυπριακή εφημερίδα «Άφρικα» για μια πρωτοφανή πράξη που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια του, τον Αύγουστο του 1974.
Σύμφωνα με τη συγκλονιστική του μαρτυρία, οι 320 Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι πολέμου σφαγιάστηκαν εν ψυχρώ από Τούρκους στρατιώτες, στην ακτή δυτικά της Κερύνειας.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Τουρκοκύπριος, ο ίδιος ήταν ένας από τους συνοδούς των αιχμαλώτων, που μεταφέρθηκαν με οκτώ λεωφορεία (40 αιχμάλωτοι στο κάθε λεωφορείο) στο σημείο όπου είχε γίνει η απόβαση, δυτικά της Κερύνειας, προκειμένου να οδηγηθούν με πλοία σε φυλακές της Τουρκίας.
Όμως, οι 320 Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι δεν επρόκειτο να μεταφερθούν ποτέ στην Τουρκία. Θα τους προλάβαινε η βαρβαρότητα των ορδών του τουρκικού Αττίλα.
Όπως γράφει η «Άφρικα», όταν τα λεωφορεία έφθασαν στο λιμάνι είχε ήδη καταπλεύσει ένα πλοίο με Τούρκους στρατιώτες, οι οποίοι μόλις είχαν αποβιβαστεί. Όταν οι στρατιώτες πληροφορήθηκαν ότι στα λεωφορεία βρίσκονταν Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι, έβγαλαν τις ξιφολόγχες και τους σκότωσαν με αγριότητα μέχρις ενός.
Τώρα τι έχουν να πούνε σήμερα οι μάνες της Ελλάδας που δεν θέλουν τα παιδιά τους να κάνουν θητεία στο στρατό; Πιστεύουν ότι θα τους σώσει κανένας όταν αποφασίσουν οι Τούρκοι να ολοκληρώσουν το έργο τους;
Γνωρίζουμε τι θέλουν οι Τούρκοι εμείς γνωρίζουμε τι θέλουμε;

Επιτροπή που θα (αυτο)βελτιώνεται

Θα μας τρελάνει (όσους δεν έχει τρελάνει ακόμη), το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. «Ξαναχτύπησε» με δελτίο Τύπου στο οποίο αναφέρεται ότι με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συστήνεται Εθνική Επιτροπή Βιολογικών Προϊόντων.


Ξέρετε πόσοι θα συμμετάσχουν σε αυτή την επιτροπή; Τριάντα δύο άτομα. Ούτε στην αίθουσα συσκέψεων δεν θα χωράνε.
Αλλά υπάρχει και άλλο καλύτερο. Μεταξύ των αντικειμένων της εν λόγω επιτροπής θα είναι και η παρακολούθηση και η βελτίωση της λειτουργίας της.
Η ίδια δηλαδή επιτροπή θα ελέγχει το έργο της και θα εισηγείται στον εαυτό της τη βελτίωση της λειτουργίας της.
Προχωρημένα πράγματα !
Πόσα θα παίρνει ο καθένας από όσους συμετάσχουν σε αυτήν την Επιτροπή όμως δεν μας λέει η ανακοίνωση.

24 Αυγ 2009

Ντροπή Δήμαρχε της Αθήνας


Ζητούσαν άτομα για να βοηθήσουν να σβήσουν τις πυρκαγιές της Αττικής που έκαιγαν 150.000 στρέμματα και ο Κακλαμάνης έστελνε τη δημοτική αστυνομία να κόβει κλήσεις για παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας.


Για να σβήσει η πυρκαγιά χρειάζεται μπότες. Την ώρα που η Αττική καιγόταν και οι Δήμαρχοι και Κοινοτάρχες της περιοχής βγαίνανε στα ραδιόφωνα και ζήταγαν βοήθεια, λες και την αντιπυρική προστασία την έχουν αναλάβει οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και όχι το υπεύθυνο κράτος, ο δήμαρχος της Αθήνας, ακολουθώντας τη πολιτική των Δεκεμβριανών «μούγκα στη στρούγκα», δεν έστειλε ούτε έναν από τους χιλιάδες υπαλλήλους του να βοηθήσουν στη κατάσβεση ή έστω στην περιφρούρηση. Μπορεί να κάνει καμιά «δακρύβρεχτη» δήλωση τις επόμενες μέρες μιλώντας για τα αυταπόδεικτα. Έχει την σιγουριά βλέπετε του τσιμέντου.

Αντί λοιπόν ο Κακλαμάνης να στείλει τη δημοτική αστυνομία να βοηθήσει το Σαββατοκύριακο που καιγόταν η Αττική αμόλησε τους πραιτοριανούς του την Δευτέρα (24 Αυγούστου) να μοιράζουν κλήσεις στο κέντρο της Αθήνας. Ο αγαπημένος δήμαρχος των ΜΜΕ απέδειξε την κοινωνική αναλγησία του, όπως έκαναν και οι εταιρείες διοδίων (αυτές των νταβατζήδων) στις εθνικές οδούς, αλλά έρχονται οι εκλογές και δεν θα μείνουν κρυφά τα τερτίπια του.

Έχουμε και την υπουργάρα τον Προκόπη Παυλόπουλο να προβαίνει σε δηλώσεις. Ο πιο επικίνδυνος, άσχετος και άχρηστος υπουργός του αιώνα (τον οποίο για ανεξήγητους λόγους εξακολουθεί να κρατάει ο Καραμανλής) αντί να σκύψει το κεφάλι και να κλείσει το στόμα του, μοίραζε... συγχαρητήρια στον κρατικό μηχανισμό την ώρα που καιγόταν η Αττική και ο τελευταίος της πνεύμονας.

Το τηλέφωνο της Δημοτικής Αστυνομίας της Αθήνας για να διαμαρτυρηθείτε για την φορομπηχτική αλητεία ή να διασταυρώσετε όσα λέω είναι 2103243611 – 12. Τις κλήσεις τις μοίραζαν δημοτικοί αστυνομικοί, που αντί να βοηθάνε τους Έλληνες φορολογούμενους, από τα χρήματα των οποίων πληρώνονται, έκοβαν κλήσεις στο Σύνταγμα πίνοντας τις φραπεδιές τους.

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

23 Αυγ 2009

Οι φωτιές


Πριν λίγα εικοσιτετράωρα γνώρισα την αγωνία των κατοίκων της πόλης του Αστακού που καιγότανε.
Πριν λίγες ώρες γύρισα από τη φωτιά στο Διόνυσο.
Η φωτογραφία είναι από την τελευταία εστία κοντά στο φαρμακείο της Δήμητρας στη Ροδόπολη. Δεν υπάρχει πια πράσινο δέντρο στην Αττική.
Δεν θα γράψω κάτι περισσότερο, είναι ώρα περίσκεψης, τα λόγια είναι τόσο φτωχά μπροστά στην εικόνα της καταστροφής.

15 Αυγ 2009

Γιορτάζει η στρατηγός


Γιορτάζει η Παναγία, γιορτάζει η ελευθερώτρια, γιορτάζει η ελπίδα των χριστιανών.


Περιμένει και η Παναγία η Σουμελά στον Πόντο να γιορτάσει και αυτή.

«Καθαρίζει» η Χαμάς τους σαλαφιστές στη Γάζα

Είκοσι είναι οι νεκροί και τουλάχιστον 120 οι τραυματίες από τις βίαιες συγκρούσεις ανάμεσα σε μέλη της Χαμάς και Σαλαφιστές κατά τη διάρκεια της νύκτας (14/8/2009) στη Ράφαχ, στα νότια της Λωρίδας της Γάζας.

Νεκρός είναι και ο επικεφαλής της σαλαφιστικής οργάνωσης στη Γάζα Τζουντ Άνσαρ Αλλάχ Αμπντελατίφ Μούσα. Σύμφωνα με μαρτυρίες, η αστυνομική δύναμη της Χαμάς επιχείρησε επίθεση σε τέμενος στη Ράφαχ, όπου είχαν οχυρωθεί μέλη της ομάδας σαλαφιστών Τζουντ Άνσαρ Αλλάχ. Η Ράφαχ, στα σύνορα με την Αίγυπτο, αποτελεί το προπύργιο του σαλαφιστικού κινήματος.


Γνωριμία με τους σαλαφιστές
Στη Βοσνία, ριζοσπαστικοί μουσουλμάνοι, οι αποκαλούμενοι σαλαφιστές (ή βαχαμπίτες), δημιουργούν προβλήματα, μεταξύ άλλων και σε τοπικό επίπεδο. Χωριανοί αναγκάζονται να ντύνονται κατά τον παραδοσιακό ισλαμικό τρόπο, τζαμιά μετριοπαθών μουσουλμάνων κατάσχονται, αλλά και πέραν των συνόρων σημειώνονται ανησυχητικές ενέργειες σχετικές με εμπόριο και διακίνηση όπλων.

Οι σαλαφιστές δεν χρησιμοποιούν μόνο τη Βοσνία ως μέρος για σκοπούς διαχείρισης και ανάπαυσης, αλλά διαθέτουν επίσης δυνατότητες διαφυγής και κρησφύγετα στη Σκανδιναβία, την Αυστρία και την Ολλανδία.

Οι σαλαφιστές είναι ουσιαστικά υποστηριχτές της ουαχαβιτικής ερμηνείας του Ισλάμ, έστω και αν το αρνούνται. Εκτιμούν ότι υπερβαίνουν σε σοφία και τις τέσσερις παραδοσιακές νομικές σχολές του Ισλάμ, (το χανεφιτισμό, το μαλεκιτισμό, το σαφεϊτισμό και το χανμπαλισμό) και με τον τρόπο αυτό επιστρέφουν στις θεμελιώδεις αρχές και αξίες του Κορανίου και της Σούνα λένε αν και προσεκτικότερη ανάγνωση του Κορανίου τους κατατάσσει σε μια αίρεση. Ο εμπνευστής και δημιουργός του ουαχαβιτισμού ήταν ο Μοχάμετ Ιμπν Άμπντελ Ουάχαμπ (πέθανε το 1791). Εξαιρετικά σχολαστικός και αυστηρός ερμηνευτής του Ισλάμ και πνευματικός καθοδηγητής της βασιλικής οικογενείας Σαούντ.


Οι σαλαφιστές υποδιαιρούνται σε δύο υπο-ομάδες:

1) τους "ιεροπολεμικούς σαλαφιστές", των οποίων ο ηγέτης είναι ο Αιγύπτιος Μουσταφά Καμέλ, ο επονομαζόμενος με το ιεροπολεμικό του όνομα "Αμπού Χάμζα", φυγάς στο Λονδίνο και ιμάμης του τεμένους του Φίνσμπουρυ Παρκ (Finsbury Park) μέχρι τη σύλληψή του από τις βρετανικές αρχές το Μάιο του 2004.

και

2) τους "σεϊχιστές σαλαφιστές", οι οποίοι ναι μεν δεν αναμιγνύονται με την πολιτική, αλλά ακολουθούν κατά γράμμα τις "Φάτουα", τις ιερονομικές ρήτρες δηλαδή των σεΐχηδων της Σ. Αραβίας. Οι σαλαφιστές καταγγέλλουν τους Αδελφούς Μουσουλμάνους και τους Μυστικιστές Σούφι ως θεράποντες της "καινοτομίας" (bid'a), του "πολυθεϊσμού" (shirk) και του "πανθεϊσμού" (wadatoul woujoud).


Οι πλέον ριζοσπάστες επιρρίπτουν το ανάθεμα (τακφίρ) στους υπόλοιπους αδελφούς τους. Αυτή η τάση του σαλαφισμού συνδέεται με τον "Tακφιρισμό" και συμπληρώνει τη διεθνιστική τάση του διεθνιστικού σουνιτικού ισλαμιστικού εξτρεμισμού.
Η ουσία του Τακφίρ, όπως την ορίζει ο ίδιος ο Σούκρι, ως θεωρητικός της οργάνωσής του, της Τζαμαά αλ-Μουσλιμούν (Κοινότητα των Μουσουλμάνων), βασίζεται στον αφορισμό και την αναθεματική αποπομπή κάθε μουσουλμάνου "καφίρ", δηλαδή που αμαρτάνει σοβαρά και κατ' εξακολούθηση μη σεβόμενος τις αρχές και τα κελεύσματα της Σαρία. Τα μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας (Τζαμαά αλ-Μουσλιμούν) θεωρούν εαυτούς ως τους μόνους πραγματικούς πιστούς. Το κίνημα πρόλαβε να δολοφονήσει το 1977 τον αιγύπτιο υπουργό Θρησκευμάτων Σεΐχη Νταχαμπί και αναχαιτίστηκε μετά τη σύλληψη και τον απαγχονισμό του Σούκρι από τις αιγυπτιακές αρχές. Το G.I.A. (Groupes Islamiques Armes) της Αλγερίας κατά τον Gilles Kepel έχει προσχωρήσει ήδη στον τακφιρισμό.


Μπορεί κάποιος να είναι σαλαφιστής, άρα διεθνιστής ισλαμιστής, και να ασκεί τον ιερό πόλεμο σε όλο το μήκος και το πλάτος της Ούμα, αλλά να μην είναι τακφιριστής, δηλαδή να μην αρχίζει να ασκεί τον ιερό πόλεμο πρώτα εναντίον της κυβερνήσεως της χώρας του, έστω και αν τη θεωρεί βέβηλη.

Μπορεί να είναι κάποιος σαλαφιστής και τακφιριστής, δηλαδή να αρχίζει τον ένοπλο Τζιχάντ εναντίον της "βέβηλης" κυβερνήσεως της ιδίας του της χώρας.

Μπορεί κάποιος να είναι ισλαμιστής και να θέλει να επιβληθεί η σαρία στον τόπο του, αλλά να μην είναι σαλαφιστής ούτε τακφιριστής.

Μπορεί κάποιος να ανήκει στους Ταλιμπάν και να είναι απλώς ισλαμιστής. Αυτό συνέβαινε μέχρι το 1996 στους Ταλιμπάν του Αφγανιστάν.

Μπορεί κάποιος να ανήκει στους Ταλιμπάν και να είναι σαλαφιστής χωρίς να είναι τακφιριστής, αλλά να πολεμά ως μουτζαχίντ σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου τον αποστέλλει ο σεΐχης του. Αυτό χαρακτηρίζει κυρίως τους μαχητές της Αλ Κάιντα.

Μπορεί κάποιος να ανήκει στους Ταλιμπάν, αλλά να είναι σαλαφιστής τακφιριστής και να ασκεί τον ένοπλο Τζιχάντ πρώτα στη χώρα του και κατόπιν στον κόσμο ή ταυτοχρόνως. Αυτό και πάλι θα εξαρτάται από τις εντολές του σεΐχη του.


Μετά το 1996 ο Μπιν Λάντεν προσχώρησε στο σαλαφιστικό τακφιρισμό.
Το 2006 έγινε η συμμαχία της Αλ Κάιντα με την αλγερινή Οργάνωση Σαλαφιστών για το Κήρυγμα και τη Μάχη (GSPC). Ο δεύτερος στην ιεραχία της Αλ Κάιντα, Αϊμάν αλ Ζαουάχρι, ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη συνεργασία των δύο οργανώσεων. Αν και η GSPC έχει ταχθεί στο πλευρό της Αλ Κάιντα και στο παρελθόν, η επίσημη δήλωση του Αλ Ζαουάχρι, το 2006, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός. Το δεξί χέρι του Μπιν Λάντεν κάλεσε την GSPC να γίνει «αγκάθι στον λαιμό των Αμερικανών και Γάλλων σταυροφόρων και των συμμάχων τους». Τότε ο επικεφαλής της GSPC, Αμπού Μοσάαμπ Αμπντελουαντούντ, ανακοίνωσε την πίστη του στον αρχηγό της Αλ Κάιντα προαναγγέλλοντας: «Θα συνεχίσουμε τον ιερό πόλεμο στην Αλγερία. Οι μαχητές μας είναι στις διαταγές του Μπιν Λάντεν για να χτυπήσει με τη μεσολάβησή μας όποιον θελήσει και όπου θελήσει».


Στο Ιράκ σαλαφιστές κληρικοί και τοπικοί αρχηγοί της αντίστασης βορείως και νοτίως της Bαγδάτης μιλούν ανοιχτά για χάσμα μεταξύ των αντάρτικων ομάδων, ιρακινών ισλαμιστών και εθνικιστών, αλλά και των υποστηριζόμενων από το εξωτερικό ομάδων της Aλ Kάιντα.

7 Αυγ 2009

Tα έξυπνα κοράκια


Σε έναν από τους πιο γνωστούς μύθους του Αισώπου, που τα παιδιά όλου του κόσμου μαθαίνουν, ένα διψασμένο κοράκι ρίχνει πέτρες μέσα σε μια κανάτα, ώστε να ανέβει η στάθμη του νερού μέσα σε αυτήν και έτσι να μπορέσει να το πιει.


Τώρα, οι επιστήμονες, έκπληκτοι, ανακάλυψαν ότι ο Αίσωπος μάλλον δεν είχε βγάλει την ιστορία από το κεφάλι του, γιατί πειράματα έδειξαν ότι πράγματι τα κοράκια έχουν την εξυπνάδα να κάνουν ακριβώς αυτό -μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση κατάφεραν να πιάσουν ένα νόστιμο σκουλήκι που επέπλεε στην επιφάνεια!Προηγούμενες έρευνες έχουν ήδη δείξει ότι η εξυπνάδα των κορακιών -και των συγγενικών ειδών τους- είναι άκρως ανεπτυγμένη (ίσως περισσότερο από κάθε άλλο είδος) και ότι μπορούν να λύνουν προβλήματα και να χρησιμοποιούν εργαλεία για την επίτευξη των στόχων τους, ακόμα καλύτερα και από τους μεγάλους πιθήκους που θεωρούνται οι στενότεροι συγγενείς του ανθρώπου.


Όμως η νέα έρευνα πήγε ένα βήμα παρά πέρα και έδειξε ότι τα πανέξυπνα πουλιά καταλαβαίνουν ενστικτωδώς και τους νόμους της φυσικής (ότι η στάθμη του υγρού θα ανέβει αν ρίξουν πέτρες). Η ανακάλυψη έγινε από τον ζωολόγο Κρίστοφερ Μπερντ, του πανεπιστημίου Κέμπριτζ της Βρετανίας, σε συνεργασία με τον βιολόγο-ψυχολόγο Νάθαν Έμερι, του πανεπιστημίου Κουίν Μέρι του Λονδίνου, και δημοσιεύτηκε στο βιολογικό περιοδικό Current Biology.


Τα πειράματα με τέσσερα κοράκια (σταροκόρακες-χαβαρόνια) έγιναν, αντί για την κανάτα του Αισώπου, με την χρήση ενός πλαστικού σωλήνα ύψους 15 εκατοστών, μισογεμάτου με νερού, ενώ δίπλα υπήρχε ένας σωρός από πέτρες. Τα κοράκια που συμμετείχαν στο πείραμα, είχαν στο παρελθόν ήδη δείξει την εξυπνάδα τους, φτιάχνοντας εργαλεία (αγκίστρια από σύρμα) ή χρησιμοποιώντας ξύλα για να ανοίξουν μια πόρτα. Στο νέο πείραμα, τα κοράκια, αφού κοίταξαν καλά-καλά το σωλήνα με το σκουλήκι μέσα, είτε με την πρώτη (!), είτε με τη δεύτερη προσπάθεια, πέτυχαν να πιάσουν το σκουλήκι που επέπλεε, ανεβάζοντας τη στάθμη του νερού στο σωλήνα, πετώντας μέσα πέτρες. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα πουλιά έριξαν μέσα στο σωλήνα ακριβώς όσες πέτρες χρειάζονταν για να φθάσουν το σκουλήκι με το ράμφος τους και, κυρίως, δεν προσπαθούσαν να το πιάσουν μετά από κάθε πέτρα που έριχναν, αλλά περίμεναν μέχρι που να έχουν ρίξει τον σωστό αριθμό πετρών, πιθανότατα έχοντας κάνει τον σχετικό υπολογισμό από πριν! Και επιπλέον, έχοντας μια ποικιλία πετρών στη διάθεσή τους, τα κοράκια διάλεγαν μόνο τις μεγαλύτερες πέτρες και όχι τις μικρότερες, ώστε να τελειώνουν πιο γρήγορα…


Τα κοράκια σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιούν εργαλεία στη φύση, αντίθετα με τα επιστημονικά εργαστήρια όπου κάνουν επίδειξη εξυπνάδας. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτό οφείλεται απλώς στο γεγονός ότι στη φύση τα ελεύθερα κοράκια δεν χρειάζεται να βάλουν πολύ παραπάνω μυαλό για να βρουν την τροφή τους, αντίθετα με τα εργαστήρια όπου οι επιστήμονες τους…κάνουν τη ζωή δύσκολη.

Μιλάμε για τέλειο παρκάρισμα

Δείτε εδώ το βιντεάκι πόσο καλό παρκάρισμα ξέρει να κάνει

6 Αυγ 2009

Η επανάσταση ενός σουβλακο-φάγου και η ζωή των νταβατζήδων

Κάποτε υπήρχε ένας αγωνιστής της επανάστασης του 1821 που τον λέγανε Νικηταρά τον Τουρκοφάγο, τον οποίο έγραψε η ιστορία όπως θα γράψει και τον τωρινό πρωθυπουργό μας τον Σουβλακοφάγο, που δεν θα γινόταν πρωθυπουργός αν δεν τον λέγανε Καραμανλή και που κατάφερε τόσο γρήγορα να απογοητεύσει εκατομμύρια Έλληνες, οι οποίοι μπορεί να φτωχαίνουν συνεχώς, αλλά και με το ζεστό χρήμα τους κάνουν ομορφότερη τη ζωή των αφεντάδων τους.

Ήταν πολλοί που τον πίστεψαν τότε, επειδή χτύπησε τη γροθιά του στο τραπέζι του Μπαϊρακτάρη (σουβλατζίδικο της Αθήνας καμιά σχέση με τον πρώην αστυνομικό διευθυντή) και δήλωσε ότι τώρα που κυβερνά δεν θα κάνουν κουμάντο στη χώρα μας οι 5 - 6 νταβατζήδες (οι γνωστοί επιχειρηματίες δημόσιων έργων δημόσιων, εκδότες, προμηθευτές κ.α.).

Κι ενώ έκανε αυτή τη βαρύγδουπη δήλωση ο σκληροτράχηλος επαναστάτης, χωρίς αιτία και ουσία, σε λίγο χρονικό διάστημα άνοιξε τους ασκούς της κρατικής διαφήμισης και άρχισαν να γεμίζουν οι πεθαμένες φυλλάδες των νταβατζήδων με χρήμα του φορολογούμενου λαού.
Αντί να τους αφήσει να πεθάνουν γρήγορα, ο κουρασμένος προτίμησε να σκοτώσει το μέλλον των παιδιών της Ελλάδας, που είχαν την ατυχία να γεννηθούν αυτά τα πέτρινα χρόνια.
Ο λαός τυφλώθηκε από την ξετσιπωσιά των γαλάζιων νεόπλουτων και τις κόντρες τους με τους πράσινους που είχαν προηγηθεί.

Πικράθηκε όταν είδε ότι και οι τωρινοί, όπως και οι πρώην, μπούκωναν τα ίδια στόματα των νταβατζήδων, που κοντεύουν να σκάσουν από το πολύ χρήμα.

Εκατομμύρια ευρώ, με τα οποία θα μπορούσαν να χτισθούν σχολεία, νοσοκομεία, να αναπτυχθεί η οικονομία, να ανοίξουν δουλειές, πήγαν στα παντελόνια των νταβάδων της Ελλάδας, μια ευγενική προσφορά του Καραμανλή.
Τώρα που οι εφημερίδες τους πεθαίνουν, οι νταβατζήδες ανοίγουν portals και είναι η ίδια η κυβέρνηση, που υποτίθεται ότι θέλει να απαλλαγεί από αυτούς, που αρχίζει να τους σπρώχνει το ζεστό χρήμα από τον ιδρώτα του τίμιου Έλληνα, που πληρώνει τους φόρους του (είναι αυτός που δεν έχει τις νόμιμες off shore).
Αποτέλεσμα όλων αυτών τα ταμεία να αδειάσουν και ο επόμενος που θα βγει να κυβερνήσει να βάλει νέους φόρους για να μαζέψει ξανά το χρήμα.
Γιατί από νταβατζή κανείς δεν ζητά επιστροφή.
Και κολυμπάνε στο χρήμα αυτοί και σφίγγει το ζωνάρι ο Έλληνας φορολογούμενος.
Οι πολιτικοί δεν νοιάζονται για τον λαό που τους ανεβάζει, αλλά αγωνίζονται για να κάνουν κολλητό τους κάποιον από τους νταβάδες μας.
Η πουτανιά δεν τους αφήνει να κρυφτούν και είναι πάντα παστρικοί-ές με τους πατρόνες τους.