21 Οκτ 2009

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Τζούλια

Αναγνώστρια
(Yπουργείο συγκοινωνιών Ν. Ροδόπης)
Το καλοκαίρι (Ιούλιο 2009) που μας πέρασε έπεσα θύμα κλοπής στην Κρήτη (τσάντα: κινητό, ταυτότητα, κλπ και το ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ).

Αφού έχω κάνει την δήλωση απώλειας όλων των παραπάνω και συγκεκριμένα για το δίπλωμα οδήγησης πήγα όπως θα έπρεπε, στο αστυνομικό... τμήμα και δήλωσα την απώλειά του.
Η επόμενη κίνησή μου ήταν να πάρω την προσωρινή δήλωση διπλώματος από το αστυνομικό τμήμα και να πάω στο υπουργείο συγκοινωνιών για να μπορέσω να κάνω αίτηση για έκδοση νέου διπλώματος (αφού πλήρωσα ως νομοταγής και φορολογούμενος πολίτης τα απαραίτητα παράβολα). Και απ’ ότι μου είπανε έπρεπε να περάσω σε 15-20 μέρες για την παραλαβή του. Φυσικά μετά από 25 μέρες που πήγα μου είπαν ότι δεν ήταν έτοιμο!
Αλλά ούτε και σε 40 μέρες δεν ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ!
Μετά από 3 μήνες, σήμερα πήγα με τη σιγουριά ότι επιτέλους θα ήταν έτοιμο για να το παραλάβω. Γιατί μέχρι στιγμής κυκλοφορούσα με την προσωρινή βεβαίωση του αστυνομικού τμήματος. Προς έκπληξή μου, όχι απλά δεν ήταν έτοιμο, αλλά μου είπαν από το υπουργείο συγκοινωνιών ότι δεν ήταν ΚΑΝ καταχωρημένο το Προηγούμενο Δίπλωμά μου! ΑΚΟΥΣΟΝ Άκουσον δηλαδή! Οι λέξεις του υπαλλήλου του δημοσίου ήταν: ότι πριν 13 χρόνια που είχα βγάλει το δίπλωμα δεν είχε καταχωρηθεί στα αρχεία τους! Ο υπάλληλος τότε μάλλον ξέχασε να το περάσει!
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λεει ο υπάλληλος της Νομαρχίας δεν έχετε κρατήσει ένα φωτοαντίγραφο του διπλώματος ? δεν γνωρίζετε την ημερομηνία έκδοσής του?
Δηλαδή θα πρέπει να τα γνωρίζω και αυτά?
Και στο τέλος με μάλωσε που πήγα στην αστυνομία γιατί θα έπρεπε μετά την απώλεια να πάω στο υπουργείο συγκοινωνιών, και όχι στο αστυνομικό τμήμα.
Αύτη είναι η σειρά, που έπρεπε να ακολουθήσω? Να μην πάω στην αστυνομία? Δικιά μου δουλειά είναι να ψάξω ημερομηνία και έτος έκδοσης του διπλώματος ή του υπαλλήλου? Είναι δηλαδή σα να μου λένε ότι δεν έχω δίπλωμα τόσα χρόνια!
Παρακαλώ πολύ η κυρία Τζούλια Αλεξανδράτου να επικοινωνήσει μαζί μου για να μου δώσει οδηγίες πλαστού διπλώματος γιατί εγώ δεν έχω σκοπό να ξαναδώσω και να ξαναπληρώσω για ένα λάθος ενός Δημοσίου υπαλλήλου!
Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: