15 Φεβ 2008

Μια εκπομπή που δεν «βγήκε» ποτέ στον αέρα

Καλοί μου ακροατές, φίλοι και φίλες, ας μιλήσουμε σήμερα για όλα αυτά που γνωρίζουμε, αλλά δεν τολμάμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε. Αλήθεια πιστεύουμε μέσα από την καρδιά μας αυτά που λέμε; Θα απαντήσω σε σένα φίλη ακροάτρια που είσαι μόλις 18 χρονών. Αλήθεια πόσες φορές έχεις ακούσει τη λέξη «σε αγαπώ» στη ζωή σου; Ένα, δύο εκατομμύρια φορές, από τους γονείς σου, τους φίλους σου και τα αγόρια που έχεις γνωρίσει. Πες μου δεν θα ήθελες να την είχες ακούσει πολύ λιγότερες αλλά να ήταν ειλικρινείς; Να την εννοούσανε όταν στην λέγανε. Τώρα έχει χάσει κάθε αξία και αν στην πω ακόμη 10 φορές εγώ, θα την ακούσεις χωρίς καμιά σημασία.

Αγάπη και έρωτας είναι να δίνεις την ζωή σου για τον σύντροφό σου. «Μα τι μου λες», μου απαντάς, «να χάσω την ζωή μου είναι τρελό, θα αξίζει ο κόπος;». Αν υπάρχει νόημα και συναίσθημα στη λέξη που λες ναι. Έστω και αν αγαπάς ένα «κουτσουράκι». Κανείς δεν σε υποχρέωσε να το αγαπήσεις ήταν μια δική σου επιλογή. Αλήθεια φίλε ακροατή, άντρα «νταή» και μεγάλε εραστή, έμαθες ότι η μόλυνση στις βρώμικες πόλεις είναι η βασική αιτία που πολλές γυναίκες παθαίνουν καρκίνο του μαστού, το άκουσες που το ψέλλισαν κάποιοι γιατροί. Τι κάνεις για να προστατεύσεις την σύντροφό σου που λες ότι την αγαπάς; Και εσύ αγαπημένη ακροάτρια έμαθες ότι η κακή διατροφή και η έλλειψη καθαρού αέρα στις μεγάλες και άσχημες πόλεις που ζούμε, «σκοτώνει» το σπέρμα του αγαπημένου σου. Ένα μεγάλο πρόβλημα υπογονιμότητας μαστίζει τους άντρες των μεγάλων πόλεων. Θα κάνεις κάτι για να βοηθήσεις τον αγαπημένο σου; Εσείς γονείς δεν έχετε ακούσει ποτέ για το χρόνιο άσμα που «κτυπά» τα βρέφη, που είχαν την ατυχία να γεννηθούν στις πόλεις χωρίς πράσινο και οξυγόνο. Αν δεν το άκουσες πήγαινε να το δεις σε ένα νοσοκομείο παίδων της Αθήνας. Τι θα κάνεις για τα παιδιά σου που όπως λες τα αγαπάς; Στα ερωτήματα αυτά θα μου απαντήσεις «μα τι να κάνω ένας απλός πολίτης είμαι σε αυτή την χώρα χωρίς καμιά δύναμη».

Το τραγούδι λέει «people have the power» και έχει δίκιο. Εμείς κόβουμε και ράβουμε την ζωή στα μέτρα μας. Αν θέλουμε να καίμε τα δάση για να αγοράσουμε ένα καλό «φιλέτο» οικόπεδο δεν περιμένουμε κανενός την άδεια. Μα τι έγινε καλοί μου φίλοι ανάψανε τα τηλέφωνα και μας ζητάνε να σταματήσουμε την εκπομπή(!) Τα λόγια που σας είπαμε δεν σας γλύψανε τα αυτιά; Ένα τραγούδι έλεγε την δεκαετία του 70 ο Σαββόπουλος στην πλατεία της Ομονοίας (άγγελος εξάγγελος μας ήρθε από μακριά….) αν τολμούσε να το τραγουδούσε τώρα ίσως του βάζανε την κιθάρα του κολάρο. Αν τολμήσεις και πεις μια γνώμη δυσαρεστείς πολλούς σήμερα και κανείς δεν το αντέχει. Ένας τραγουδιστής που τον λέγανε Τζων Λένον, όποτε τραγουδούσε και έδινε συνεντεύξεις έλεγε μια άποψη, που σε πολλούς δεν άρεσε, το αποτέλεσμα ήταν να τον δολοφονήσουν. Στην χώρα μας κάνει καριέρα ένας πολύ δημοφιλής τραγουδιστής ο Σάκης Ρουβάς. Όμορφο αγόρι, με όμορφο χαμόγελο και όμορφο σώμα, αλλά χωρίς καμιά άποψη. Ο Σάκης δεν θα έχει σίγουρα την τύχει του Τζων. Κάποιοι σίγουρα από σας που με ακούτε τώρα στην Αθήνα, θα θέλετε να μου κλείσετε το στόμα.

Για να σας βοηθήσω θέλω να σας πω ότι γεννήθηκα στα βουνά Χαϊλάντερ της Σκωτίας και δεν πεθαίνω εύκολα. Για να με σκοτώσετε πρέπει να μου πάρετε το κεφάλι, δύσκολο αλλά εφικτό……..

Δεν υπάρχουν σχόλια: