Στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης με σκοπό την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων στοχεύει το «Κίνημα Πολιτών καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε», που δημιουργήθηκε με τις υπογραφές πολιτικών, ακαδημαϊκών, συνδικαλιστών και επιχειρηματιών. Η προτίμηση ελληνικών προϊόντων, το barcode των οποίων ξεκινά από 520, θα τα καταστήσει ανταγωνιστικότερα και θα τους δώσει πιο ελκυστικές τιμές, υποστηρίζουν οι φορείς που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Η πρωτοβουλία παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών από τους βασικούς πρωτεργάτες και μέλη της συντονιστικής επιτροπής, την υπερνομάρχη Αθηνών - Πειραιώς, Κωνσταντίνα Μπέη, τον πρ. πρύτανη του ΕΜΠ, Κώστα Μουτζούρη, τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ, Γιάννη Παναγόπουλο, τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ, Δημήτρη Ασημακόπουλο, τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, Βασίλη Κορκίδη, και τον πρόεδρο του ΔΣΑ, Δημήτρη Παξινό. Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες και στοχεύει, μέσω της ανακύκλωσης του εισοδήματος, στη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
«Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τους πολίτες να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, αλλά και τους επιχειρηματίες να συνδράμουν σε αυτό κάνοντας τα προϊόντα τους ανταγωνιστικά», τόνισε η κ. Μπέη εξηγώντας ότι «όλοι μπορούμε να λειτουργήσουμε με την ευθύνη, που μας αναλογεί, να αλλάξουμε συνήθειες και να στηρίξουμε την ελληνική οικονομία».
«Χώρες όπως η Αργεντινή κατέδειξαν ότι πέρα από τους συνδικαλιστικούς αγώνες είναι σημαντικές οι πρωτοβουλίες, που ενισχύουν τον κοινωνικό ιστό, την ντόπια παραγωγή και την κοινωνική αλληλεγγύη», είπε ο κ. Παναγόπουλος, προσθέτοντας ότι οι Έλληνες μέσα από το καταναλωτικό μοντέλο, που είχαν τις τελευταίες δεκαετίες, έχασαν τον προσανατολισμό τους και σήμερα πρέπει να τον ξαναβρούν, βοηθώντας ταυτόχρονα και τις 993.000 ελληνικές επιχειρήσεις, εκ των οποίων 82% απασχολούν λιγότερα από 20 άτομα και κατά συνέπεια τις θέσεις εργασίας που πλήττονται άμεσα από την οικονομική ύφεση. «Στόχος» -όπως εξήγησε ο ίδιος- «είναι να δημιουργήσουμε ένα κίνημα ενεργών πολιτών που αν συνδυαστεί με όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις θα μπορεί να επιβάλει κανόνες και στην ίδια την αγορά».
14 Οκτ 2010
Από τον Ηρακλή στον Μέγα Αλέξανδρο
«Από τον Ηρακλή στον Μέγα Αλέξανδρο» λέγεται η έκθεση που θα παρουσιαστεί από τις 7 Απριλίου μέχρι τις 29 Αυγούστου 2011 σε πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, μετά την ομόφωνη απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για μεταφορά θησαυρών από διάφορες συλλογές της χώρας .Η επιλογή των έργων έγινε με κριτήρια περισσότερο ιστορικά και λιγότερο αρχαιολογικά.
Τα αντικείμενα προέρχονται από τις Αιγές, δηλαδή την στρατιωτική μακεδονική αποικία των χρόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου που βρισκόταν στην παραλιακή Κιλικία και αποτελούσε το λίκνο της βασιλικής δυναστείας και το πατροπαράδοτο κέντρο των Μακεδόνων. Βασικό κριτήριο της επιλογής των αντικειμένων ήταν η προσπάθεια παρουσίασης των ανασκαφικών δεδομένων που οδηγούν σε κρίσιμες ιστορικές ταυτίσεις και ερμηνείες. Σημαντικό έκθεμα θεωρείται το πορτρέτο του Μεγάλου Αλεξάνδρου που προέρχεται από την Πέλλα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα περισσότερα εκθέματα δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ στο κοινό, και πολλά από αυτά είναι προϊόν ανασκαφών της τελευταίας εικοσαετίας.
Για να γίνει πιο ζωντανή η έκθεση, στην παρουσίαση του υλικού θα επιστρατευτεί η χρήση νέων τεχνολογιών, όπως βίντεο, φωτομωσαϊκό και τρισδιάστατες ψηφιακές αναπαραστάσεις.
Η έκθεση χωρίζεται σε πέντε ενότητες: Η δυναστεία των Τημενιδών, Πόλεμος και κυνήγι, Πριγκίπισσες, Βασίλισσες, Πρωθιέρειες, ο ρόλος της γυναίκας στην Μακεδονική αυλή, Το Συμπόσιο: κεντρική εκδήλωση της ζωής των Μακεδόνων και Οι Αιγές, το οικοδομικό πλάνο του Φιλίππου Β' και το Ανάκτορο.
Παράλληλα με την έκθεση, το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης θα οργανώνει ανοικτό σεμινάριο που θα διαρκέσει ολόκληρο το θερινό εξάμηνο.
Στο σεμινάριο θα πραγματοποιούνται δύο παρουσιάσεις κάθε εβδομάδα από ειδικούς επιστήμονες και ερευνητές με θέματα αρχαιολογίας, ιστορίας και επιγραφικής.
Τα αντικείμενα προέρχονται από τις Αιγές, δηλαδή την στρατιωτική μακεδονική αποικία των χρόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου που βρισκόταν στην παραλιακή Κιλικία και αποτελούσε το λίκνο της βασιλικής δυναστείας και το πατροπαράδοτο κέντρο των Μακεδόνων. Βασικό κριτήριο της επιλογής των αντικειμένων ήταν η προσπάθεια παρουσίασης των ανασκαφικών δεδομένων που οδηγούν σε κρίσιμες ιστορικές ταυτίσεις και ερμηνείες. Σημαντικό έκθεμα θεωρείται το πορτρέτο του Μεγάλου Αλεξάνδρου που προέρχεται από την Πέλλα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα περισσότερα εκθέματα δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ στο κοινό, και πολλά από αυτά είναι προϊόν ανασκαφών της τελευταίας εικοσαετίας.
Για να γίνει πιο ζωντανή η έκθεση, στην παρουσίαση του υλικού θα επιστρατευτεί η χρήση νέων τεχνολογιών, όπως βίντεο, φωτομωσαϊκό και τρισδιάστατες ψηφιακές αναπαραστάσεις.
Η έκθεση χωρίζεται σε πέντε ενότητες: Η δυναστεία των Τημενιδών, Πόλεμος και κυνήγι, Πριγκίπισσες, Βασίλισσες, Πρωθιέρειες, ο ρόλος της γυναίκας στην Μακεδονική αυλή, Το Συμπόσιο: κεντρική εκδήλωση της ζωής των Μακεδόνων και Οι Αιγές, το οικοδομικό πλάνο του Φιλίππου Β' και το Ανάκτορο.
Παράλληλα με την έκθεση, το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης θα οργανώνει ανοικτό σεμινάριο που θα διαρκέσει ολόκληρο το θερινό εξάμηνο.
Στο σεμινάριο θα πραγματοποιούνται δύο παρουσιάσεις κάθε εβδομάδα από ειδικούς επιστήμονες και ερευνητές με θέματα αρχαιολογίας, ιστορίας και επιγραφικής.
13 Οκτ 2010
Δείξε το «ναό» να σου πω τι Δημοκρατία έχεις
Τα παρακάτω ερωτήματα και απαντήσεις αναδεικνύουν τα αίτια που οι πολιτικοί απώλεσαν την αξία τους
Πόσοι λαμβάνουν βουλευτική σύνταξη και πόσοι από αυτούς παραμένουν ταυτόχρονα βουλευτές.
Πόσοι από τους δημοσιογράφος που μισθοδοτεί ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής (100 άτομα) καλύπτουν ταυτόχρονα κοινοβουλευτικό έλεγχο για λογαριασμό άλλων ΜΜΕ.
Η μεγαλύτερη κίνηση μέσα στο κτίριο είναι στο καφενείο.. Κάποια κινητικότητα υπάρχει στην αρχή και στην Ολομέλεια, για τα μάτια του κόσμου, όπως και στις συνεδριάσεις των αμειβομένων επιτροπών (246 ευρώ ανά συνεδρίαση).
Τα πολιτικά κόμματα δεν πλήττονται οικονομικά από την κρίση, μετά την πρόσφατη κυβερνητική απόφαση για αύξηση 30% της ετήσιας κρατικής επιχορήγησής τους, η οποία, από τα 37 εκ € θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκ €. Τα πολιτικά κόμματα χρωστούν 36 εκ € στο ελληνικό Δημόσιο και 245 εκ € στις τράπεζες.
Οι πρώην πρωθυπουργοί & πρώην πρόεδροι Βουλής έχουν ιδιαίτερο γραφείο μέσα στο Κοινοβούλιο, ακόμη και αν δεν είναι βουλευτές, όπως ο κ. Κ. Σημίτης.
Όσοι βουλευτές είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωση και βουλευτική σύνταξη, και δεύτερη σύνταξη από το επάγγελμα τους ή και τρίτη εάν ήταν συνδικαλιστές, πρώην δήμαρχοι ή νομάρχες (χορηγίες).
Εκτός από τους 1.200 αποσπασμένους δημ. υπαλλήλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, άλλοι 1.340, προσεληφθήκαν χωρίς διαγωνισμό. Την τελευταία 5ετία, ο αριθμός των μονίμων υπαλλήλων διπλασιάστηκε με διακομματική συναίνεση. Αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν προσέρχονται όλοι οι υπάλληλοι στην εργασία τους, διότι, αν έρχονταν όλοι, θα γινόταν αδιαχώρητο.
Είναι ενδεικτικό ότι ο νεοπροσλαμβανόμενος στη Βουλή που έχει τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση (π.χ. προσωπικό καθαριότητας) λαμβάνει 1.900 € καθαρά μηνιαίως. Συνολικά, το 2010, οι υπάλληλοι της Βουλής (μόνιμοι, μετακλητοί, εξωτερικοί συνεργάτες) θα κοστίσουν στο ελληνικό Δημόσιο 106 εκ. €. Πέρα από τους 15ο & 16ο μισθούς, που ενσωματώθηκαν με τη μορφή επιδόματος στη βασική αποζημίωση, οι υπάλληλοι της Βουλής απολαμβάνουν μια σειρά από άλλα προνόμια, Είναι χαρακτηριστικό ότι εξαιρέθηκαν από την υποχρεωτική υπαγωγή τους στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ακόμα και όσοι θα προσληφθούν μετά το 2011. Συνταξιοδοτούνται με 28,5 χρόνια υπηρεσία και λαμβάνουν από το ΤΑΥΒ -Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Βουλής εφάπαξ 100-150.000 € ο καθένας. Επίσης, από τη Βουλή μισθοδοτούνται και 74 ειδικοί φρουροί (άγνωστο πού υπηρετούν), ενώ καταβάλλεται και μηνιαίο επίδομα σε όλους τους αστυνομικούς που το φρουρούν.
Εκτός από προσωπικό φρουρούμενο χώρο στάθμευσης, οι διαπιστευμένοι συντάκτες του κοινοβουλευτικού ρεπορτάζ μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμό (και δημιουργείται κι άλλος στη Πλάκα) αλλά και να γυμνάζονται στο άρτια εξοπλισμένο γυμναστήριο (διαθέτει μέχρι και χαμάμ) με 9 γυμναστές στο ιδιόκτητο κτίριο της οδού Μητροπόλεως.
Στις 11/10/10 άκουσα στην ΝΕΤ ότι προκηρύχθηκαν 18 νέες θέσεις στενογράφων (με τα μαγνητόφωνα δηλαδή) για τις ανάγκες της Βουλής.
Μέχρι και οι «διάδρομοι» έχουν «προνόμια», εις βάρος των Ελλήνων.
Πόσοι λαμβάνουν βουλευτική σύνταξη και πόσοι από αυτούς παραμένουν ταυτόχρονα βουλευτές.
Πόσοι από τους δημοσιογράφος που μισθοδοτεί ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής (100 άτομα) καλύπτουν ταυτόχρονα κοινοβουλευτικό έλεγχο για λογαριασμό άλλων ΜΜΕ.
Η μεγαλύτερη κίνηση μέσα στο κτίριο είναι στο καφενείο.. Κάποια κινητικότητα υπάρχει στην αρχή και στην Ολομέλεια, για τα μάτια του κόσμου, όπως και στις συνεδριάσεις των αμειβομένων επιτροπών (246 ευρώ ανά συνεδρίαση).
Τα πολιτικά κόμματα δεν πλήττονται οικονομικά από την κρίση, μετά την πρόσφατη κυβερνητική απόφαση για αύξηση 30% της ετήσιας κρατικής επιχορήγησής τους, η οποία, από τα 37 εκ € θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκ €. Τα πολιτικά κόμματα χρωστούν 36 εκ € στο ελληνικό Δημόσιο και 245 εκ € στις τράπεζες.
Οι πρώην πρωθυπουργοί & πρώην πρόεδροι Βουλής έχουν ιδιαίτερο γραφείο μέσα στο Κοινοβούλιο, ακόμη και αν δεν είναι βουλευτές, όπως ο κ. Κ. Σημίτης.
Όσοι βουλευτές είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωση και βουλευτική σύνταξη, και δεύτερη σύνταξη από το επάγγελμα τους ή και τρίτη εάν ήταν συνδικαλιστές, πρώην δήμαρχοι ή νομάρχες (χορηγίες).
Εκτός από τους 1.200 αποσπασμένους δημ. υπαλλήλους και τους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, άλλοι 1.340, προσεληφθήκαν χωρίς διαγωνισμό. Την τελευταία 5ετία, ο αριθμός των μονίμων υπαλλήλων διπλασιάστηκε με διακομματική συναίνεση. Αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν προσέρχονται όλοι οι υπάλληλοι στην εργασία τους, διότι, αν έρχονταν όλοι, θα γινόταν αδιαχώρητο.
Είναι ενδεικτικό ότι ο νεοπροσλαμβανόμενος στη Βουλή που έχει τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση (π.χ. προσωπικό καθαριότητας) λαμβάνει 1.900 € καθαρά μηνιαίως. Συνολικά, το 2010, οι υπάλληλοι της Βουλής (μόνιμοι, μετακλητοί, εξωτερικοί συνεργάτες) θα κοστίσουν στο ελληνικό Δημόσιο 106 εκ. €. Πέρα από τους 15ο & 16ο μισθούς, που ενσωματώθηκαν με τη μορφή επιδόματος στη βασική αποζημίωση, οι υπάλληλοι της Βουλής απολαμβάνουν μια σειρά από άλλα προνόμια, Είναι χαρακτηριστικό ότι εξαιρέθηκαν από την υποχρεωτική υπαγωγή τους στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ακόμα και όσοι θα προσληφθούν μετά το 2011. Συνταξιοδοτούνται με 28,5 χρόνια υπηρεσία και λαμβάνουν από το ΤΑΥΒ -Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Βουλής εφάπαξ 100-150.000 € ο καθένας. Επίσης, από τη Βουλή μισθοδοτούνται και 74 ειδικοί φρουροί (άγνωστο πού υπηρετούν), ενώ καταβάλλεται και μηνιαίο επίδομα σε όλους τους αστυνομικούς που το φρουρούν.
Εκτός από προσωπικό φρουρούμενο χώρο στάθμευσης, οι διαπιστευμένοι συντάκτες του κοινοβουλευτικού ρεπορτάζ μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμό (και δημιουργείται κι άλλος στη Πλάκα) αλλά και να γυμνάζονται στο άρτια εξοπλισμένο γυμναστήριο (διαθέτει μέχρι και χαμάμ) με 9 γυμναστές στο ιδιόκτητο κτίριο της οδού Μητροπόλεως.
Στις 11/10/10 άκουσα στην ΝΕΤ ότι προκηρύχθηκαν 18 νέες θέσεις στενογράφων (με τα μαγνητόφωνα δηλαδή) για τις ανάγκες της Βουλής.
Μέχρι και οι «διάδρομοι» έχουν «προνόμια», εις βάρος των Ελλήνων.
Τραυματίες από τη φωτιά στη Χαλυβουργική
Βιάστηκαν οι υπεύθυνοι να χαρακτηρίσουν “ακίνδυνη” την πυρκαγιά στη Χαλυβουργική. Ώρα με την ώρα μεγαλώνει ο αριθμός των τραυματιών. Τέσσερις εργάτες έχουν μεταφερθεί με σοβαρά εγκαύματα στο Θριάσειο Νοσοκομείο. Ο ένας από αυτούς νοσηλεύεται διασωληνομένος, ένας ακόμη έχει “βαθιά” εγκαύματα, ενώ σοβαρά χαρακτηρίζονται από τους γιατρούς τα εγκαύματα που έχουν στο σώμα τους οι άλλοι δύο. Στο σημείο έχει σπεύσει ισχυρή δύναμη της πυροσβεστικής με 30 άνδρες και δέκα οχήματα. Η φωτιά ξέσπασε σε αποθήκη με λάδια και ευτυχώς δεν επεκτάθηκε σε κάποια από τις δεξαμενές. Πριν λίγη ώρα η Πυροσβεστική ανακοίνωσε ότι τελικά η φωτιά έχει τεθεί υπό έλεγχο.
Στο Συμβούλιο Περιβάλλοντος τα μεταλλαγμένα
Μετά του υπουργούς Γεωργίας της Ευρωπαϊκής, το καθ΄ ύλην αρμόδιο Συμβούλιο των 27 υπουργών Περιβάλλοντος θα εξετάσει αύριο στο Λουξεμβούργο τις προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το νέο κοινοτικό καθεστώς για τα γενετικά τροποποιημένα (μεταλλαγμένα) αγροτικά προϊόντα. Σύμφωνα με τις προτάσεις της Κομισιόν, παρέχεται η δυνατότητα στις εθνικές αρχές των κρατών μελών να επιτρέπουν ή να απαγορεύουν στο σύνολο της επικράτειάς τους ή σε ορισμένες περιοχές την καλλιέργεια μεταλλαγμένων αγροτικών προϊόντων, ενώ παράλληλα δεν θα μπορούν να θέτουν προσκόμματα στη διακίνηση σπόρων, προϊόντων και τροφίμων με βάση αυτά, από εγκεκριμένα μεταλλαγμένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο ίδιο Συμβούλιο, οι υπουργοί Περιβάλλοντος θα προσδιορίσουν την κοινοτική θέση, που θα υποστηριχθεί στην 16η διεθνή διάσκεψη για την Κλιματική Αλλαγή, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Κανκούν του Μεξικού από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου.
Οι τιμές παραγωγού στα κρέατα
Μικρή σχετικά κάμψη στο μοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας, στα ίδια επίπεδα για τα κοτόπουλα και τις γαλοπούλες και αισθητή άνοδο στο κρέας αιγοπροβάτων καταγράφουν τα επίσημα στοιχεία του Ελληνικού Οργανισμού Γάλακτος και Κρέατος (ΕΛΟΓΑΚ) για τη διαμόρφωση των τιμών παραγωγού το 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου φέτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, μετά τιμών Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου φέτος παρατηρείται μείωση κατά 1,50% στις τιμές παραγωγού στο βόειο κρέας και 6,7% στο χοιρινό. Αντιθέτως, η αύξηση στο πρόβειο και το κατσικίσιο κρέας είναι της τάξης του 33% και 25% αντίστοιχα.
Φρένο σε εξαγωγές δημητριακών και η Ουκρανία
Μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές χώρες στο κόσμο στα δημητριακά, η Ουκρανία, ανακοίνωσε ότι αποφάσισε τελικά να επιβάλει περιορισμούς (ποσοστώσεις) στις εξαγωγές δημητριακών από τη χώρα.
Έτσι, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους η Ουκρανία θα εξάγει μόνο 2 εκατ. τόνους καλαμποκιού, 500.000 τόνους σιταριού και άλλους 500.000 τόνους κριθαριού, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της κυβέρνησης, κ. Άρτεμ Πετρένκο.
Η φετινή ουκρανική παραγωγή δημητριακών, όπως και η ρωσική (που και σε αυτήν έχει επιβληθεί εμπάργκο στις εξαγωγές από τις 15 Αυγούστου) επλήγη από τους αλλεπάλληλους καύσωνες και την παρατεταμένη ξηρασία.
Μετά την γνωστοποίηση της απόφαση της ουκρανικής κυβέρνησης, οι τιμές των δημητριακών στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων σημείωσαν αισθητή άνοδο.
Έτσι, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους η Ουκρανία θα εξάγει μόνο 2 εκατ. τόνους καλαμποκιού, 500.000 τόνους σιταριού και άλλους 500.000 τόνους κριθαριού, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της κυβέρνησης, κ. Άρτεμ Πετρένκο.
Η φετινή ουκρανική παραγωγή δημητριακών, όπως και η ρωσική (που και σε αυτήν έχει επιβληθεί εμπάργκο στις εξαγωγές από τις 15 Αυγούστου) επλήγη από τους αλλεπάλληλους καύσωνες και την παρατεταμένη ξηρασία.
Μετά την γνωστοποίηση της απόφαση της ουκρανικής κυβέρνησης, οι τιμές των δημητριακών στα διεθνή χρηματιστήρια εμπορευμάτων σημείωσαν αισθητή άνοδο.
12 Οκτ 2010
Αλβανός κατηγορούμενος για φόνο κυκλοφορούσε ελεύθερος
Τελικά, ο 26χρονος συνελήφθη πριν από τρεις μέρες...
Σε βάρος του εκκρεμεί από τις 5-3-2010 ένταλμα Σύλληψης της Ανακρίτριας του 6ου Τμήματος Πλημμελειοδικών Θεσ-νίκης, με το οποίο κατηγορείται για ανθρωποκτονία με πρόθεση και απόπειρα ανθρωποκτονίας από κοινού, για πράξεις που έγιναν το 2009 στη Θεσσαλονίκη, σε βάρος 2 συμπατριωτών του. Ο δράστης ομολόγησε επίσης, ότι προσπάθησε να σκοτώσει έναν άλλο συμπατριώτη του στις 30-7-2010 μπροστά από έναν οίκο ανοχής. Τέλος, ερευνάται η συμμετοχή του σε υπόθεση δολοφονίας ομοεθνή του, τον περασμένο Απρίλιο σε αγροτική περιοχή της Καλλιθέας Χαλκιδικής.
Σε βάρος του εκκρεμεί από τις 5-3-2010 ένταλμα Σύλληψης της Ανακρίτριας του 6ου Τμήματος Πλημμελειοδικών Θεσ-νίκης, με το οποίο κατηγορείται για ανθρωποκτονία με πρόθεση και απόπειρα ανθρωποκτονίας από κοινού, για πράξεις που έγιναν το 2009 στη Θεσσαλονίκη, σε βάρος 2 συμπατριωτών του. Ο δράστης ομολόγησε επίσης, ότι προσπάθησε να σκοτώσει έναν άλλο συμπατριώτη του στις 30-7-2010 μπροστά από έναν οίκο ανοχής. Τέλος, ερευνάται η συμμετοχή του σε υπόθεση δολοφονίας ομοεθνή του, τον περασμένο Απρίλιο σε αγροτική περιοχή της Καλλιθέας Χαλκιδικής.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


