Συζήτηση γίνεται καθημερινά για τους υπαλλήλους της Βουλής, πως προσελήφθησαν, τι απολαβές έχουν και δεν ασχολείται κανείς να μας πει αν ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ . Πληροφορούμε λοιπόν τους άλλους εργαζομένους ότι παρά πολλοί από αυτούς ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ καθόλου στην εργασία τους , απλά πηγαίνουν και εισπράττουν το «μισθό» τους κάθε μήνα.Όσο για την αναφερθείσα κ. Καλδή, τέως ευρωβουλευτής της ΝΔ και αρχιτέκτων στο επάγγελμα, δεν εμφανίζεται ΠΟΤΕ στην Βουλή. Η Κάλδη μάλιστα προσελήφθηκε το 2002 στην Βουλή επί προεδρίας του κ. Κακλαμάνη (του διαμαρτυρομένου για τις αποδοκιμασίες που δέχθηκε από τους πολίτες) και μάλιστα οι κακές γλώσσες λένε ότι παρεκάλεσε να προσληφθεί λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε. Όταν μάλιστα το 2004 η ΝΔ ήλθε στην εξουσία η συγκεκριμένη κυρία τοποθετήθηκε σε Οργανισμό του Δημοσίου, αμειβόμενη παράλληλα με τη θέση της στη Βουλή. Αλλά ο αρμόδιος ελεγκτής του ελεγκτικού συνεδρίου ανακάλυψε την παρανομία και απέρριψε το ένταλμα πληρωμής της. Έτσι απομακρύνθηκε από την θέση του Δημοσίου, αλλά συνεχίζει να πληρώνεται για εργασία που δεν παρέχει!!!! Ενώ εμείς οι αυτόχθονες ιθαγενείς θα παλεύουμε για τον επιούσιο κάθε μέρα και νύχτα!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΡΟΥΦΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ....
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ
ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΑ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ..... ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΗΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..... ΚΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ???? ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΟΡΟΙΔΑ .... ΕΤΣΙ ΚΑΤΣΑΡΕ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΕΛΓΑ? ..... ΠΟΥ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΣ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ..... ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΕ???? ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΦΑΓΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΛΑΖΟΠΡΑΣΙΝΟΙ........ ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ




