Πιο ευδιάθετοι φεύγουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ μετά την αγορά φρούτων και λαχανικών. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε έρευνα η οποία διεξήχθη στην Αυστραλία και στην οποία πήραν μέρος 1.600 άτομα.
Ειδικότερα στην έρευνα, με τίτλο «American Express Supermarket Spending», τα φρούτα και τα λαχανικά ήταν εκείνα που έδιναν περισσότερη ευχαρίστηση στους περισσότερους, ενώ το χαρτί υγείας, τα χαρτομάντιλα και όλα τα σχετικά της κατηγορίας αυτής, ήταν τελευταία. Τα ώριμης ηλικίας άτομα δήλωσαν ότι οι υγιεινές τροφές στο καλάθι των ψώνιων τους, τούς κάνουν και νιώθουν ωραία, αλλά και πολλοί νέοι είπαν ότι προτιμούν τα φρούτα και τα λαχανικά, από τις σοκολάτες, τα οινοπνευματώδη ποτά, τα τσιπς και τα μπισκότα.Παραδόξως όμως, αρκετοί γονείς - αυτοί που πρώτοι επιμένουν τα παιδιά τους να τρώνε τα λαχανικά τους - ομολόγησαν ότι αυτό που τους «ανεβάζει» ψυχολογικά - πάντα αναφορικά με τα ψώνια των τροφίμων - είναι τα γλυκά. Σοκολάτες, καραμέλες, μπισκότα, παγωτά και όλα τα συναφή.Στην εν λόγω μελέτη, στην ερώτηση «τι πραγματικά σας διασκεδάζει περισσότερο και πιστεύετε ότι αξίζει τα λεφτά που ξοδεύετε;», πρώτη θέση πήραν οι διακοπές.Εν τω μεταξύ μια έρευνα την οποία διεξήγαγε ο οργανισμός «Γουόρκ Χέλθ» (WorkHealth) και στην οποία πήραν μέρος δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι από τη Βικτώρια, έδειξε ότι το 92% δεν έτρωγαν αρκετά φρούτα και λαχανικά. Που σημαίνει ότι κάπου υπάρχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ αυτών που λέμε και αυτών που πράττουμε. Μιλάμε φυσικά πάντα για τα φρούτα και τα λαχανικά.
Ειδικότερα στην έρευνα, με τίτλο «American Express Supermarket Spending», τα φρούτα και τα λαχανικά ήταν εκείνα που έδιναν περισσότερη ευχαρίστηση στους περισσότερους, ενώ το χαρτί υγείας, τα χαρτομάντιλα και όλα τα σχετικά της κατηγορίας αυτής, ήταν τελευταία. Τα ώριμης ηλικίας άτομα δήλωσαν ότι οι υγιεινές τροφές στο καλάθι των ψώνιων τους, τούς κάνουν και νιώθουν ωραία, αλλά και πολλοί νέοι είπαν ότι προτιμούν τα φρούτα και τα λαχανικά, από τις σοκολάτες, τα οινοπνευματώδη ποτά, τα τσιπς και τα μπισκότα.Παραδόξως όμως, αρκετοί γονείς - αυτοί που πρώτοι επιμένουν τα παιδιά τους να τρώνε τα λαχανικά τους - ομολόγησαν ότι αυτό που τους «ανεβάζει» ψυχολογικά - πάντα αναφορικά με τα ψώνια των τροφίμων - είναι τα γλυκά. Σοκολάτες, καραμέλες, μπισκότα, παγωτά και όλα τα συναφή.Στην εν λόγω μελέτη, στην ερώτηση «τι πραγματικά σας διασκεδάζει περισσότερο και πιστεύετε ότι αξίζει τα λεφτά που ξοδεύετε;», πρώτη θέση πήραν οι διακοπές.Εν τω μεταξύ μια έρευνα την οποία διεξήγαγε ο οργανισμός «Γουόρκ Χέλθ» (WorkHealth) και στην οποία πήραν μέρος δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι από τη Βικτώρια, έδειξε ότι το 92% δεν έτρωγαν αρκετά φρούτα και λαχανικά. Που σημαίνει ότι κάπου υπάρχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ αυτών που λέμε και αυτών που πράττουμε. Μιλάμε φυσικά πάντα για τα φρούτα και τα λαχανικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου