25 Ιουλ 2009

Μας δουλεύει ο Σουφλιάς

Άκουσα με πολύ ενδιαφέρον τα «πράσινα» μέτρα που ανακοίνωσε ο Σουφλιάς και έχω ένα να πω ότι μας δουλεύει χοντρά. Αύξηση τελών ήθελε να κάνει για να μαζέψει χρήμα και όχι οικολογική πολιτική.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει προσλάβει διαφημιστές και μας παρουσιάζουν το «άσπρο μαύρο» λες και εμείς δεν ζούμε στην Αθήνα αλλά σε άλλο πλανήτη.
Ο κύριος Σουφλιάς επέβαλε νέο φόρο που κατανέμεται ως εξής:
  • αυτοκίνητα από το 2005 και μετά : αύξηση 50 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας
  • αυτοκίνητα 2000-2005 : αύξηση 100 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας
  • αυτοκίνητα από το 1996 και μετά : αύξηση 150 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας
Είπαμε κύριε υπουργέ να μας δουλεύετε εμάς του ιθαγενείς, αλλά να έχετε και λίγο σαρακατσάνικη εγκράτεια στα λεγόμενά σας. Τα λόγια για πράσινο δακτύλιο να τα λέτε αλλού και όχι σε μας που δεν βοσκάμε κουτόχορτο. Ένας κεφαλικός φόρος είναι όλη η ιστορία και μια προσπάθεια να «ξυπνήσει» η τραπεζική αγορά και το εμπόριο αυτοκινήτου που έχει πέσει σε λήθαργο. Αλλιώς κύριε υπουργέ αν ενδιαφερόσαστε πραγματικά για το περιβάλλον το πρώτο που έπρεπε να κάνετε είναι να «νοικοκυρεύατε» τις δημόσιες συγκοινωνίες και ειδικότερα τις σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικό, προαστιακό, μετρό).
Ξεκινάνε τα έργα του ηλεκτρικού ΗΣΑΠ (τα έχει αναλάβει σύμφωνα με τα λεγόμενα του πρωθυπουργού ο «νταβατζής» Άκτωρας) δηλαδή η γραμμή κόβεται στη μέση και ένας μεγάλος αριθμός πολιτών που καθημερινά κατέβαινε με τον ηλεκτρικό θα πρέπει να πάρει ταξί, αυτοκίνητο ή λεωφορείο (μέσα που μολύνουν το περιβάλλον) για να κατέβει στο κέντρο της πόλης. Την ίδια στιγμή δεν βλέπουμε παρά μόνο τις μακέτες για την προέκταση του ηλεκτρικού προς Βαρυμπόμπη ούτε να ετοιμάζεται το μεγάλο πάρκιν που θα βοηθούσε τους κατοίκους της περιοχής.
Πάμε στο Μετρό όπου η γραμμή που πάει για το Αεροδρόμιο σταματά στο σταθμό Εθνικής Άμυνας. Τα έργα συνεχίζονται και ποτέ δεν τελειώνουν όπως όλα τα δημόσια έργα. Αλλά μια λεπτομέρεια όταν ανοίξει η γραμμή του μετρό ξανά προς αεροδρόμιο από τους τρεις σταθμούς (Χολαργό, Νομισματοκοπείο και Αγ. Παρασκευή) μόνο ο ένας σταθμός θα δοθεί σε λειτουργία. Στους υπόλοιπους δύο θα «συνεχιστούν» τα έργα.
Και ας πάμε σε αυτή τη γελοιότητα που λέγεται Προαστιακός σιδηρόδρομος. Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει ακόμη συμπεριλάβει όλο το δίκτυο. Τα τρένα αντί από το αεροδρόμιο να πάνε στην Αθήνα πάνε στα Άνω Λιόσια, εκεί περιμένεις και κάνεις προσευχές να έρθει το τρενάκι από Κιάτο να σε πάει στο κέντρο της Αθήνας. Δηλαδή ο Προαστιακός είναι χωρισμένος στα δύο. Ο σταθμός της Μεταμόρφωσης αν και έτοιμος δεν δίνεται στην κυκλοφορία. Τα τρένα από Κιάτο έχουν συνεχώς καθυστερήσεις.
Δεν κάνεις καμιά βόλτα Σουφλιά μαζί με τον άλλον υπουργό των Μεταφορών, να δείτε τι τραβάνε οι πολίτες της Αθήνας για να κατέβουν από Αεροδρόμιο προς κέντρο της Αθήνας. Να γιατί λέω να πάψουν να δίνουν τις Μερσεντές σε υπουργούς και βουλευτές, για να πηγαίνουν καμιά βόλτα με τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας, να δούνε τι τραβά ο φορολογούμενος πολίτης καθημερινά για να πάει στη δουλειά του στο κέντρο.
Και μου κάνει εντύπωση κάτι ακόμα, άκουγα το Σταθάκη (βουλευτή της ΝΔ) στην τηλεόραση να μιλά κατά των μέτρων του ΥΠΕΧΩΔΕ και νόμιζα ότι ήταν σε κάνα άλλο κόμμα. Τον Σταθάκη ψηφοφόροι της ΝΔ δεν τον ψηφίζουν όπως και τον Σουφλιά. Δεν μπορούν εκεί στη Βουλή να κάτσουν να μιλήσουν και να δούνε τι θα κάνουν με τα νομοσχέδια που καταθέτουν, αλλά πρέπει να πηγαίνει ο καθένας στην τηλεόραση να λέει τη διαφωνία του, μην τρελαθούμε δηλαδή.
Τελικά οικολόγε Σουφλιά εσύ καλά μας δουλεύεις και εμείς τουμπεκί μη μας μαλώσεις. Οι κότες πλήθυναν σε αυτή τη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: