8 Μαρ 2011

Πρωτότυπη διδασκαλία της «Οδύσσειας»

Την Οδύσσεια του Ομήρου, μέσα από έργα τέχνης, που δημιουργήθηκαν από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, διδάσκονται μαθητές του καλλιτεχνικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης και του γυμνασίου Σοχού, στο πλαίσιο μίας πρωτότυπης διδακτικής πρότασης, που συνδέει τη μετάφραση του διαχρονικού έπους με εικαστικά έργα διάσημων καλλιτεχνών και με χάρτες που αποτυπώνουν διαδρομές, γεγονότα και τοπωνύμια. Την πρωτότυπη ιδέα είχαν οι φιλόλογοι Δήμητρα Μήττα και Κωνσταντίνος Βακουφτσής, οι οποίοι από πέρσι διδάσκουν την «Οδύσσεια» στην Α΄ Γυμνασίου των δύο σχολείων, με μεγάλη ανταπόκριση από τους μαθητές, αλλά και από καθηγητές ανά την Ελλάδα. Για τη διευκόλυνση της διδακτικής παρουσίασης, οι εκπαιδευτικοί δημιούργησαν ηλεκτρονικό υλικό, το οποίο διέθεσαν στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, από όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι οι ενδιαφερόμενοι, μέσα από το σύνδεσμο (link), με την ένδειξη «Σινεμά η Οδύσσεια». Περισσότερα από 200 έργα (πίνακες και γλυπτά) καλλιτεχνών διεθνούς εμβέλειας, όπως οι Ρέμπραντ, Σαλβαντόρ Νταλί, Ντε Κίρικο, αλλά και Ελλήνων, τα οποία αντιπροσωπεύουν όλες τις καλλιτεχνικές περιόδους, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, συγκεντρώθηκαν για τις ανάγκες της διδακτικής, με αποκλειστική θεματολογία τους την «Οδύσσεια» του Ομήρου. Κοντά στα έργα τέχνης παρατίθενται τα αντίστοιχα αποσπάσματα του έπους- από τα οποία εμπνεύστηκαν οι καλλιτέχνες ή στα οποία υπάρχει θεματολογική σύνδεση- σε απόδοση διακεκριμένων μεταφραστών, όπως οι Δ.Μαρωνίτης, Ζ. Σίδερης, Α. Εφταλιώτης, Ν.Καζαντζάκης, Ι.Κακριδής. Παράλληλα, παρατίθενται χάρτες, που παρουσιάζουν τα γεγονότα-σταθμούς, με βάση τη χρονική σειρά τέλεσής τους, από τη στιγμή που ο Οδυσσέας έφυγε από την Τροία μέχρι και την επιστροφή του στην Ιθάκη. Έτσι, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει γεωγραφικά την πορεία του πολυμήχανου Οδυσσέα και να συνδέσει τοπωνύμια, όρια, γεγονότα και διαδρομές. Το υλικό είναι κατανεμημένο σε ενότητες χωρισμένες σε ομάδες ραψωδιών, όπου οι μαθητές μπορούν να πλοηγηθούν σε κείμενο, φωτογραφίες, εικόνες έργων τέχνης και χάρτες. «Από καλλιτεχνικής πλευράς, ο στόχος ήταν να καταφέρουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν έργα τέχνης που αναφέρονται στο ομηρικό κείμενο, αν οι καλλιτέχνες αντιγράφουν το κείμενο ή το αποδίδουν ελεύθερα κ.α. Επιπλέον, να συνειδητοποιήσουν αυτό που τόσο συχνά λέμε παγκοσμιοποίηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού», αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Μήττα. Ωστόσο, όπως επισημαίνει, και σε εκπαιδευτικό επίπεδο, τα οφέλη των μαθητών είναι πολλαπλά. «Μέσα από τη γεωγραφία της Οδύσσειας, οι μαθητές μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τα γεγονότα, μαθαίνουν να περιγράφουν και να αφηγούνται ιστορίες του έπους, να συγκρίνουν μεταφράσεις, να παρατηρήσουν έργα διαφόρων εποχών για το ίδιο θέμα», υπογραμμίζει. Ήδη, η επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό υλικό, από καθηγητές σχολείων ανά την Ελλάδα, είναι μεγάλη. Οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το υλικό ελεύθερα, καθώς δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο. Από την πλευρά τους, οι μαθητές εξοικειώνονται με το κλασσικό κείμενο, μέσα από έναν δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο, αντί μέσα από ακόμη ένα κείμενο-μάθημα.

Πρόβλημα η παραγωγή ρυζιού στην Ευρώπη

Ουσιαστικές λύσεις για τη φυτοπροστασία του ρυζιού ζητούν με ανακοίνωσή τους οι κορυφαίες ευρωπαϊκές αγροτοσυνδικαλιστικές οργανώσεις Copa και Cogeca, προειδοποιώντας παράλληλα ότι εάν δεν ληφθούν στοχευόμενες δράσεις οι απώλειες της παραγωγής μπορεί να φτάσουν ακόμα και σε ποσοστό της τάξης του 50%. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι Copa – Cogeca σήμερα ουσιαστικά στην Ε.Ε. υπάρχουν μυκητοκτόνα για το ρύζι. Όπως υπογράμμισαν, η φυτοπροστασία είναι καίριας σημασίας για τη διασφάλιση της ευρωπαϊκής ορυζοπαραγωγής. Για παράδειγμα, το 2008 η σοδειά ρυζιού στην Ιταλία επλήγη σημαντικά, με την παραγωγή να μειώνεται κατά 50%, λόγω της απαγόρευσης μιας σειράς ειδικευμένων μυκητοκτόνων. Αντίστοιχα, στην Ισπανία, το 30% της σοδειάς του 2009 χάθηκε λόγω έλλειψης εντομοκτόνων για παθογόνα όπως οι αφίδες. H Copa-Cogeca σημειώνει ότι οι ορυζοκαλλιεργητές σε Ισπανία και Γαλλία καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες να κάνουν αειφορική χρήση των φυτοπροστατευτικών, ακολουθώντας ολοκληρωμένες πρακτικές διαχείρισης των παθογόνων. Όμως από το 1993 και μετά, το 74% των ζιζανιοκτόνων, εντομοκτόνων και μυκητοκτόνων δεν είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να έχουν αντικατασταθεί από εναλλακτικές λύσεις. Ενόψει όλων αυτών, χρειάζονται ειδικές λύσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ευρωπαίοι παραγωγοί ρυζιού.



Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Ημέρα αφιερωμένη στην γυναίκα η σημερινή καθώς κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου θυμόμαστε μια μεγάλη εκδήλωση διαμαρτυρίας που έγινε στις 8 Μαρτίου 1857, από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στην Νέα Υόρκη, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας. Οι υφάντριες της Νέας Υόρκης ξεσηκώθηκαν, απαιτώντας να εργάζονται μόνον 10 ώρες την ημέρα, όπως οι άνδρες συνάδελφοί τους και όχι 16 εξαντλητικές ώρες, όπως μέχρι τότε γινόταν. Ζήτησαν ακόμη να... παίρνουν το ίδιο μεροκάματο με τους άνδρες. Την εξέγερση αυτή, κατέστειλε με βία και αίμα, η αστυνομία, που κλήθηκε να λύσει το θέμα. Η πρώτη Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας γιορτάστηκε το 1909 με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ και υιοθετήθηκε 2 χρόνια αργότερα από τη Σοσιαλιστική Διεθνή. Μετά την επικράτηση της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία, η φεμινίστρια Αλεξάνδρα Κολοντάι έπεισε τον Λένιν να καθιερώσει την 8η Μαρτίου ως επίσημη Αργία. Η γιορτή ουσιαστικά αφορά στους αγώνες συνηθισμένων γυναικών, που με το θάρρος και την αποφασιστικότητα τους έγραψαν ιστορία. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με Έκθεση του ΟΗΕ, η πιο συνηθισμένη μορφή εμπορίας είναι η σεξουαλική εκμετάλλευση.

7 Μαρ 2011

Riverdance - Warrior Song

Υποκριτές κοπρίτες και δημοσιογράφοι

Κάποτε χτύπησα την πόρτα του δημοτικού ραδιοσταθμού 9,84 για να κάνω μια εκπομπή ενημερωτική που θα γνωρίζει στους Αθηναίους καταναλωτές τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα, καθώς και τα βιολογικά και Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.). Μίλησα παρουσία και ενός συνεργάτη μου με τον τότε διευθυντή του 9, 84 τον Καφέτζα και το πρώτο που μου είπε ήταν ότι για να υπάρξει μαι τέτοια ραδιοφωνική εκπομπή θα έπρεπε να έβρισκα χορηγό. Δηλαδή σύμφωνα με τον διευθυντή του 9,84 θα έπρεπε ο αγρότης και ο βιοκαλλιεργητής να πληρώνει διαφήμιση για να ανοιξει τα μιρκλόφωνα του ο 9,84 για να κάνει μια τέτοια εκπομπή. Με πολύ ενδιαφέρον είδα όλους τους κοπρίτες της δημοσιογραφίας που αποκαλύπτει το tsantiri στη λίστα της ντροπής στον 9,84. Δείτε τα ονόματα των μεγαλοδημοσιογράφων που φιγουράρουν. Και ο τυπάκος που είχε την αρχηγία του 9,84, ήθελε να τον πληρώνουν νταβατζιλίκι οι μικροί αγρότες και βιοκαλλιεργητές χορηγία (διαφήμιση) για να τους δώσει μια ωρίτσα να μιλήσουν για τα προϊόντα τους, ενώ όλοι αυτοί οι κοπρίτες δημοσιογράφοι, που τα έπαιρναν τόσο ξεκούραστα, δεν πατούσαν το πόδι τους στο σταθμό. Το γλέντι ήταν μεγάλο αλλά κανείς δεν ήθελε να δουλέψει παραγωγικά, μόνο να κάθονται και να αρπάζουν χρήματα που βέβαια ποτέ δεν θα επιστρέψουν. Το κόστος μισθοδοσίας των 384 εργαζομένων εκ των οποίων περίπου 250 δημοσιογράφοι ανέρχεται σε περίπου 9.5 εκατομμύρια το χρόνο. Τα έσοδα του σταθμού ανήλθαν το 2010 στις 400.000 ευρώ, και η επιχορήγηση από τον Δήμο περίπου στα 15 εκατ. Όλοι αυτοί και άλλοι που πρόλαβαν και αποχώρησαν πριν τις εκλογές, ήταν οι διπλοθεσίτες δημοσιογράφοι που γέμιζαν τα πορτοφόλια τους και τις βενζίνες των πόρσε καγιεν τους.
Με βάση τα παραπάνω και σύμφωνα με το tsantiri αποφασίστηκαν οι παρακάτω αποχωρήσεις:
1. Γρ. Ρουμπάνης (3692 +2000) Ζάκυνθος ανύπαρκτος εδώ και δύο χρόνια –Παραιτείται)
2. Άννα Παναγιωταρέα (2849 ευρώ/μηνα για 2 ωρες την εβδομάδα) καθηγήτρια στο ΑΠΘ
3. Αρετη Σιδηροκαστρίτου (4339 ευρώ/μηνα – 1 ωρα τη βδομάδα με Τασσιόπουλο) διευθυντικό στέλεχος του ομίλου Κυριακίδη(φλαςκλπ) και υπάλληλος της ΓΓΤύπου.
4. Γιώργος Βλάχος (2332 ευρώ /μηνα, πολιτικό σχόλιο, 1 από τους 19 πολιτικούς συντάκτες του σταθμού) με ελάχιστη συμμετοχή και εργάζεται στον Αλφα και είναι υπάλληλος στη ΓΓ Τύπου)
5. Γιώργος Ταμπακόπουλος (4384/μηνα ανύπαρκτος, διευθυντής στο ΚΑΡΦΙ )
6. Μαρία Σταματέρη (2421/μηνα – ένα δυο 10λεπτα, εργάζεται και στον ΣΤΑΡ) δήλωσε ότι ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ
7. Φωτεινή Καλλίρη (2114 /μηνα,καλύπτει θέματα Δημόσιας διοίκησης-εργάζεται στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, και στο Γρ.τυπου Εθνικής Τράπεζας)
8. Γιάννης Τασσιόπουλος (3879/μηνα, μια εκπομπή κάθε Παρασκευή, δ/ντης εκδηλώσεων, εργάζεται στο ΧΡΗΜΑ και άλλου τύπου εργασίες) ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ μέχρι 5/2011)
9. Αντώνης Ζησιμάτος (2239/μηνα -ΙΑΣΩ- δεν έκανε τίποτα , άδεια μετ αποδοχών για 14 μήνες)) ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ
10. Ολγα Προυκάκη (1324/μηνα – 15΄την εβδομάδα-ΑΝΤ1-με δελτίο) ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ
11. Κώστας Ζούλας (3200/μηνα – εκπομπή Δ-Π 3-4 με Παπαγεωργίου) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΡΤ
12. Νικόλαος Καρούτζος (2713/μηνα, μία εκπομπή με Κομίνη κάθε Π 6-7μμ, ΑΞΙΑ κ.α)
13. Γιάννης Κουρτάκης (2255/μηνα, ωριαία εκπομπή Δευτέρα- Πέμπτη με τον Χρήστο Ράπτη- εργαζεται ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΞΙΑ ,σύμβουλος Μαρινάκη, παραπολιτικα.γρ)
14. Γιάννης Σαραντάκος (1852/μηνα ένας από τους 19 πολιτικούς συντάκτες με ελάχιστη συμμετοχή, Εργάζεται στο ΕΘΝΟΣ και ΜΕΓΚΑ)
15. Νικ. Στέφος (μουσικός επιμελητής, Εργάζεται στην ΕΡΤ-με άδεια άνευ αποδοχών) – Παραιτείται-ΣΥΝΤΑΞΗ τον Μάιο)
16. Αμαλία Κυπαρίσση (εξαφανισμένη από 2003 γρ Ρουσσόπουλου, άδεια ανευ αποδοχών μέχρι τέλους του 2011-ζεί μόνιμα στην Ισπανία) δεν επικοινώνησε
17. Στάθης Βαρυτιμιάδης (2174/μηνα . Σημετοχή ένα τηλ σε πρωινό Μαγκαζίνο. Εργάζεται στον Ελευθερο Τύπο και σε αθλητική)
18. Φώφη Γιωτάκη (2016/μηνα, Μία από τις 19 πολιτικούς Συντάκτες του σταθμού, με ελάχιστη προσφορά. Είναι αρχισυντάκτρια πολιτικού στο ΕΘΝΟΣ)
19. Άγγελος Μόσχοβας (2438/μηνα. Πρωινό 7-8 με Λοβέρδο-πολλές απουσίες – Εργάζεται στο κέρδος ΚΕΡΔΟΣ)

Ορισμένου Χρόνου
20. Νίκος Ελευθερόγλου (1759, τίποτα, ανύπαρκτος free press δήθεν, εφημ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ)
21. Φοίβος Καρζής (4018/μηνα –Εργάζεται στη Eurobank) Αποχώρησε μόνος του σε φιλικό κλίμα
22. Δημήτρης Κατής (1840/μηνα, μουσικός, μία εκπομπή)
23. Ελένη Κομίνη (1173/μηνα,μία εκπομπή με Καρούτζο κάθε Παρασκευή. Εργάζεται στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ)
24. Παναγιώτης Μουσάς Ένας από τους 19 πολιτικούς συντάκτες. (μόνο ένα πολιτικό σχόλιο-1278 ευρώ/μηνα
25. Σωτηρης Ξενάκης (παραιτήθηκε)
26. Χάρης Παυλίδης (2658, /μηνα -ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ)
27. Γιωργος Μητσικώστας (5856/μηνα, δεν χρειάζεται 10΄. Ακυρο το συμβόλαιό του)
28. Λάμπρος Πέγκος (1623/μηνα . Γρ τύπου Δήμου. Εργάζεται ,σε διάφορες εφημερίδες)
29. Χρήστος Ράπτης (2029/μηνα. Μία εκπομπή Δευτ- Πέμπτη με τον Κουρτάκη. Εργάζεται και στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)
30. Μαρία Αντωνιάδου (1500/μηνα. Εργάζεται στο ΒΗΜΑ ανύπαρκτη)
31. Αμέλια Αναστασάκη (1250/μηνα. Εκπομπή κάθε Παρασκευή) Εργάζεται στο. ΣΤΑΡ Ιωάννης Βασιλακόπουλος (1167, απών, γρ Τύπου Βαρβιτσιώτη)
32. Αλέξανδρος Βέλλιος (1332 /το μήνα, άφαντος)
33. Ιωάννα Ζαρακέλη (1250/το μήνα. Πλημμελής παρουσία γρ Τύπου ΔΕΡΑ- Εργάζεται στο Κόντρα,)
34. Ελένη Καλογεροπούλου 1500 /μηνα (Μία από τους 19 πολιτικούς συντάκτες. Εργάζεται στη ΓΓ Τύπου, ΠΟΝΤΙΚΙ)
35. Ηλίας Κανέλλης (ΝΕΑ, παραιτήθηκε, σε πολύ καλό κλίμα)
36. Θυμιος Καρακατσάνης (1446/μηνα. Δεν έκανε τίποτα)
37. Καρρερ Λουκίλα (θα έρθει δωρεάν)
38. Ανδρέας Κάτσενος (Ξαφανισμένος.1000/μηνα)
39. Χριστίνα Κοραή (2046/μηνα. Μία από τους 19 πολιτικούς συντάκτες. Συμμετοχή με ένα σχόλιο. Εργάζεται στην Ελευθεροτυπία κλπ)
40. Άκης Κοσώνας (1501/μηνα. Ανύπαρκτος. Εργάζεται στο ΑΠΕ)
41. Γιώργος Κουβαράς (2325/μηνα. Μία εκπομπή Δευτέρα- Πέμπτη. .Εργάζεται στον ΕΤ)
42. Άλκης Κούρκουλας ανταποκριτής, με μηδενική προσφορά
43. Δήμητρα Κουτουρίνη (Εξαφανισμένη)
44. Βασιλική Κουτσούμπα (Εξαφανισμένη)
45. Αλέξανδρος Κυριακόπουλος (Ελευθεροτυπία, 875/μηνα, ελάχιστη προσφορά)
46. Λάζαρος Λασκαρίδης (παραιτήθηκε)
47. Γιάννης Λοβέρδος (2341/μηνα +1260 Μυρτώ Λοβέρδου> Πρωινή εκπομπή με τον Αγγ. Μόσχοβα. Πολύ συχνά εγκατέλειπε την εκπομπη για να εμφανιστεί στην τηλεόραση, ως σχολιαστής. Έμενε η εκπομπή χωρίς παρουσιαστη συχνά μεταξύ 7.30 με 8.00. Απροετοίμαστος και όταν ήταν στην εκπομπη. Σχόλια εκ του προχείρου. Είναι δ/ντης της εφ. ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΡΑΔΥΝΗ, ενώ γράφει και σε ηλεκτρονικές σελίδες)
48. Κώστας Μελισσόπουλος. Ενας εκ των 19 πολιτικών συντακτών
49. Γιώργος Μαντέλας (1250/μήνα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
50. Δημήτρης Νασιόπουλος (γρ Τύπου Δήμου)
51. Βασιλική Νικολακάκη (Γρ. τύπου ΠΟΔΑ)
52. Αχιλλέας Οικονόμου (900 μουσική εκπομπή /Κυριακή 5-6)
53. Κων Παναγιωτόπουλος (Bar-Bar) (2325/μηνα,μία εκπομπή την εβδομάδα)
54. Παναγιωτοπούλου Στέλλα (γρ τυπου ΠΟΔΑ ,1300/μηνα)
55. Γιάννης Παπαδήμος (γρ τυπου δήμου 1581/μηνα)
56. Γιάννης Παργινός (15’ κάθε Δευτέρα . Εργάζεται στηνΑυριανή-Παρόν 1125/μηνα)
57. Γιώργος Σιαδήμας. Ενας εκ των 19 πολιτικών συντακτών του σταθμού. Εργάζεται στο ΑΛΤΕΡ, 1250/μηνα)
58. Παναγιώτης Σιάνης (1736/μηνα. Εκπομπή κάθε Παρασκευή, Εργάζεται και στο Κανάλι Βουλής και ΓΓΤ)
59. Άρης Σκιαδόπουλος (μια εκπομπή κάθε Σάββατο, 1674/μηνα)
60. Γιάννης Τζαννετάκος (2700/μηνα -σύμβουλος Προέδρου. Καμία συμμετοχή)
61. Στέφανος Τζανάκης (1643//μηνα. Μία εκπομπή 16-17 Δευτέρα Πέμπτη με τον Κουβαρά. Εργάζεται στα ΝΕΑ)
62. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (1500/μηνα)
άστεγη ενημέρωση χωρίς εξαρτήσεις! tsantiri
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ.... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΘΑ ΜΟΙΑΣΩ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ.

6 Μαρ 2011

Η νεοφιλελεύθερη Ευρώπη διδάσκει ελληνική ιστορία



Από γερμανική εκπομπή του κρατικού φορέα ARD. Να τα βλέπουν αυτά οι δικοί μας φεντεραλιστές που ονειρεύονται την ένωση σε ένα κράτος της Ε.Ε.

Οι ρεφορμιστές θέλουν νομιμοποίηση των φτηνών εργατών

Κατέλαβαν το Ελληνικό Προξενείο στο Παρίσι με αίτημα την νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών απεργών πείνας. Το ιδεολογικό ξεγύμνωμα της αριστεράς. Κάποτε ας παραδεχτούμε ότι αυτή η πολιτική στηρίζει τους διεφθαρμένους ηγέτες του τρίτου κόσμου. Διεθνιστική αλληλεγγύη όχι για τους προλετάριους αλλά για το πολυεθνικό κεφάλαιο. Όχι μόνο δεν δίνουν μάχη κατά του καπιταλισμού αλλά στηρίζουν τον κοινωνικό μεσαίωνα που έρχεται στην Ευρώπη. Οι ψεύτες που λένε ότι στηρίζουν το προλεταριάτο αλλά στην ουσία στηρίζουν το κεφάλαιο προσφέροντας φτηνό εργατικό δυναμικό. Θέλουν να νομιμοποιήσουν το φτηνό εμπόρευμα για να αυξήσουν τα κέρδη των πολυεθνικών αφεντάδων τους. Φοιτητές που κάνουν θελήματα για να βρούνε αύριο δουλειά σε μια θέση διευθυντή πολυεθνικής. Αριστερά και δεξιά παίζει το παιχνίδι του φιλελευθερισμού. Επιτέλους σταματήστε να βγάζετε τους Έλληνες από τα ρούχα τους...! Σε μια περίοδο που οι Έλληνες βιώνουν με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το μαστίγωμα της κατασκευασμένης οικονομικής κρίσης από την παγκοσμιοποιημένη φιλελεύθερη καπιταλιστική αγορά, σε μια περίοδο που τα δικαιώματα των Ελλήνων καταπατάτε το ένα μετά το άλλο χωρίς κανένα έλεος από πουθενά, σε μια περίοδο που οι γείτονες μας κοιτούν τα εδάφη μας και ποτέ δεν καταδίκασαν όλοι αυτοί τους ιμπεριαλιστικούς σκοπούς τους εναντίον μας, μερικοί κατευθυνόμενοι "φοιτητές" βλέπουν ως μοναδικό πρόβλημα το θέμα των λαθρομεταναστών...! Ο Ελληνικός λαός είναι εξαγριωμένος και με τέτοιες ενέργειες το μόνο που καταφέρνετε είναι να φέρνετε σύσσωμη την αριστερά στην ίδια θέση με τα κυβερνητικά κόμματα. Ντροπή σας!

Ψαραντώνης - το φαινόμενο του θερμοκηπίου

5 Μαρ 2011

Κατασκευή χαρταετού

Θα χρειαστούμε:

3 ελαφρά πηχάκια από ξύλο, περίπου 80 εκατοστά το καθένα
χαρτί ή πολύ λεπτό νάιλον
γερό σπάγκο
λεπτό σύρμα
κολλητική ταινία
χρωματιστά χαρτιά για την ουρά
Κατασκευή:
Παίρνουμε τα τρία ξύλα και τα κόβουμε όλα στο ίδιο μήκος (60- 80 εκατοστά). Τα δένουμε με τον σπάγκο στο κέντρο πολύ σφιχτά μεταξύ τους (το ένα πάνω στο άλλο). Αφήνουμε περίπου μισό μέτρο σπάγκο να κρέμεται. Στην άκρη του ενός ξύλου δένουμε σφιχτά το συρματάκι (εάν δεν έχετε χρησιμοποιήστε σπάγκο). Το περνάμε περιμετρικά στο σκελετό του χαρταετού δένοντας το σφιχτά γύρω από κάθε ξυλαράκι, σε μια εγκοπή που θα κάνουμε με ένα μαχαιράκι. Πρέπει να προσέξουμε καθώς θα δένουμε το σύρμα να διατηρούνται ίσες αποστάσεις ανάμεσα στα ξύλα ώστε στο τέλος να έχουμε ένα κανονικό εξάγωνο. Βάζουμε τον σκελετό πάνω στο χαρτί ή στο πλαστικό και το κόβουμε γύρω γύρω στην περίμετρο του εξαγώνου αφήνοντας ένα περιθώριο ως 5 εκατοστά. Εδώ ήρθε η ώρα να βάλετε το δικό σας στίγμα στον χαρταετό μπορείτε να κολλήσετε ή να ζωγραφίσετε ότι επιθυμείτε, αρκεί να μην τον βαρύνετε πολύ… Αφού τον διακοσμήσουμε βάζουμε ξανά τον σκελετό πάνω στο χαρτί και διπλώνουμε τα περιθώρια προς τα μέσα «αγκαλιάζοντας) το σύρμα σαν στρίφωμα. Το κολλάμε με κόλλα ή ταινία. Σε δύο άκρα στερεώνουμε σπάγκο ώστε να δέσουμε στην μέση του την ουρά. Η ουρά πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 φορές μεγαλύτερη από το μήκος του χαρταετού έτσι ώστε ο χαρταετός μας να μπορεί να πετάει τέλεια. Την ουρά θα την φτιάξετε από εφημερίδες ή χρωματιστά χαρτιά μήκους περίπου 20 εκ. και θα τα δέσετε στον σπάγκο σε απόσταση 20 εκ. το ένα από το άλλο. Στα απέναντι άκρα από αυτά που δέσαμε την ουρά μας θα δέσουμε τα ζύγια. Εδώ χρειάζεται προσοχή γιατί είναι το σημαντικότερο κομμάτι του αετού μας. Θα δέσουμε κομμάτια σπάγκο στα άκρα και το καθένα θα ενωθεί με τον σπάγκο που αφήσαμε να κρέμεται στο κέντρο του αετού. Τα ζύγια πρέπει να σχηματίζουν ένα ισοσκελές τρίγωνο. Στο σημείο της ένωσης δένουμε την καλούμπα μας.

4 Μαρ 2011

Καλό Σαββατοκύριακο







Φωτογραφίες από το...αμαρτωλό παρελθόν της Madonna