Πυκνώνουν οι ενδείξεις για τις κυοφορούμενες εξελίξεις σε βάρος των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο και την ευρύτερη περιοχή, παράλληλα με τις διευθετήσεις που έχουν δρομολογηθεί σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Στην κατεύθυνση αυτή κινούνται τα όσα φέρεται να έχουν καταλήξει, υπό τη μορφή συμφωνίας, οι κυβερνήσεις Ελλάδας - Τουρκίας, όσα έχουν ήδη δρομολογηθεί σε επίπεδο ΝΑΤΟικών διευθετήσεων, αλλά και η στρατηγική επιλογή των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να μην ασκήσουν επί χρόνια δικαιώματα που απορρέουν από το Διεθνές Δίκαιο, όπως τα 12 μίλια και ο ορισμός Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Αιγαίο. Τις ανησυχίες εντείνει το γεγονός ότι κριτήριο, οδηγός και καταλύτης για τις εξελίξεις και τις επιλογές που γίνονται είναι η δίψα των πολυεθνικών μονοπωλίων και της ντόπιας αστικής τάξης για εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων, αλλά και οι ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί στην ευρύτερη περιοχή, στο πλαίσιο του νέου στρατηγικού δόγματος του ΝΑΤΟ. Στην πραγματικότητα, αυτό που προωθείται είναι η επαναχάραξη συνόρων και η συρρίκνωση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων σε βυθό, θάλασσα και αέρα, με σοβαρές επιπτώσεις στην ίδια την άμυνα και την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας. Οι διευθετήσεις αυτές εμπεριέχουν το σπέρμα μελλοντικών εντάσεων που τροφοδοτούνται από τους ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς. Ημερομηνία καταλύτης φαίνεται πως είναι η 7η του Γενάρη 2011, οπότε ο Γ. Παπανδρέου θα επισκεφτεί τo Ερζερούμ της Τουρκίας και θα ανοίξει μαζί με τον Τούρκο ομόλογό του Τ. Ερντογάν την ετήσια διάσκεψη των Τούρκων πρεσβευτών. Σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο, οι δύο πρωθυπουργοί αναμένεται να ανακοινώσουν το «σχέδιο ειρήνης» μεταξύ των δύο χωρών «με πρώτα θέματα αυτά του Αιγαίου και της υφαλοκρηπίδας».
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
26 Δεκ 2010
25 Δεκ 2010
24 Δεκ 2010
Σκοτώνουν αφού δεν τιμωρούνται από το νόμο
ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ.... ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ ΣΚΛΗΡΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.....Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΟΣΟ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
