13 Δεκ 2010

Σουηδία: Στη μνήμη του Daniel Wrestrom

10 χρόνια πέρασαν από τη μέρα εκείνη όπου στο Salem της Σουηδίας ο 17χρονος Daniel δολοφονήθηκε άγρια από μέλη πολυφυλετικής συμμορίας. Σε μια χώρα της οποίας ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι θα συντρίψει τον εθνικισμό, ο Daniel «τόλμησε» να είναι εθνικιστής. Η πολυφυλετική συμμορία αποφάσισε να παίξει το ρόλο του εκτελεστή και αποκαλώντας τον Daniel «ρατσιστή», του επιτέθηκαν και τέλος, τον κατακρεούργησαν. «Για να δώσουν ένα μάθημα στον ρατσιστή», όπως οι ίδιοι ομολόγησαν. Αφέθησαν όλοι τους ελεύθεροι εκτείοντας μόνο κάποιες ώρες κοινωνικής προσφοράς, ενώ ο δολοφόνος που τον μαχαίρωσε «καταδικάστηκε» σε ψυχιατρική περίθαλψη, αφού επικαλέστηκε προσωρινή παράνοια την ώρα της διάπραξης του εγκλήματος. Από το 2000 μέχρι και σήμερα, χιλιάδες Σουηδοί Εθνικιστές και απλοί Πατριώτες δίνουν το παρών τους στην καθιερωμένη πορεία στη μνήμη του αδικοχαμένου Daniel διαμαρτυρόμενοι για την «δικαιοσύνη» που απονέμεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Έτσι έγινε και φέτος. Πάνω από 1.000 άνθρωποι πορεύθηκαν σιωπηλά στο Σάλεμ της Σουηδίας, κρατώντας αναμμένες δάδες για να τιμήσουν τη μνήμη του Daniel Wrestrom και να καταδικάσουν ακόμα ένα έγκλημα της "πολυπολιτισμικότητας".

Αντίσταση στην Κερατέα

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ

Βρέθηκε ο τάφος Έλληνα πιλότου στη Τουρκία

93 ολόκληρα χρόνια από τη κατάρριψή του από Γερμανό πιλότο,ο τάφος ενός ηρωϊκού Έλληνα πιλότου εντοπίστηκε στο Τσανάκαλλε της Τουρκίας!
Η ιστορία του Σπύρου Χάμπα και η κατάρριψή από ένα Γερμανό πιλότο «άσσο»,στις 23 Ιανουαρίου 1918, είναι «μυθιστορηματική».

Κατάσταση «Γκέμπεν» και λοταρία θανάτου!
19 Ιανουαρίου 1918: Ο Σπύρος Χάμπας βρίσκεται στη Θάσο,όπου υπάρχουν ελληνικά αεροσκάφη της Ναυτικής –τότε- Αεροπορίας. Ετοιμάζεται να αναχωρήσει για το Μούδρο της Λήμνου,όπου σταθμεύει άλλη μοίρα αεροσκαφών. Λίγες ώρες πριν την αναχώρησή του ,προκύπτει η «Κατάσταση Γκέμπεν». Ήταν η κωδική ονομασία της επιχείρησης βύθισης από αέρος του γερμανικού καταδρομικού Γκέμπεν. Ο Χάμπας παραλαμβάνει το σήμα για την επιχείρηση και ετοιμάζεται να αναλάβει δράση ,γιατί πίστευε ότι «η τύχη αυτόν επέλεξε»! Ο διοικητής του Αριστείδης Μωραϊτίνης ,αντιδρά όπως και οι υπόλοιποι χειριστές που θέλουν να πετάξουν. Ο Μωραϊτίνης διατάσσει το Χάμπο να γράψει σε χαρτάκια όλα τα ονόματα των πιλότων ακόμη και το δικό του. Όποιο όνομα θα τραβούσε ο Χάμπας μέσα από το κράνος,αυτός θα πετούσε. Το χαρτάκι που επέλεξε έγραφε: Σπύρος Χάμπας. Κανείς δεν σκέφτηκε να ρίξει μια ματιά και στα υπόλοιπα χαρτάκια. Όλα έγραφαν «Σπύρος Χάμπας»! Χάμπας συμμετέχει στις αεροπορικές επιχειρήσεις εναντίον του Γκέμπεν που έχει προσαράξει στο Ναγαρά. Στις 21 Ιανουαρίου 1918 γίνεται γνωστό ότι ο Χάμπας καταρρίφθηκε από τουρκικά αντιαεροπορικά ενώ βομβάρδιζε το Γκέμπεν. Αυτό κατέγραψε η ιστορία. Όπως συμβαίνει συχνά όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Μία φωτογραφία που ανακάλυψε τυχαία ο ιστορικός Κώστας Λαγός, ιστορικός της Σχολής Ικάρων, στο διαδίκτυο απέδειξε ότι η ιστορία του Χάμπα ήταν κάπως διαφορετική και κυρίως στάθηκε η αφορμή για να εντοπιστεί 93 χρόνια μετά το θάνατό του,ο τάφος του. Από την έρευνα αποκαλήφθηκε ότι ο Χάμπας κατερρίφθη στις 23 Ιανουαρίου από το Γερμανό «άσσο» πιλότο Εμίλ Μάϊνεκε. Ο Γερμανός είδε ότι το αεροσκάφος που χτύπησε έπεσε φλεγόμενο κοντά στην ακτή. Μόλις προσγιεώθηκε ζήτησε να ανασύρουν τον πιλότο . Πάνω του βρήκε τη φωτογραφία του Χάμπα μαζί μ΄ ένα βρετανό πιλότο,μπροστά στο αεροπλάνο του. Τη κράτησε για ενθύμιο. 93 χρόνια μετά ο Κώστας Λαγός, την εντόπισε και άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι των γεγονότων που τον οδήγησαν μέχρι το τάφο του ηρωϊκού Έλληνα πιλότου. Πήγε ο ίδιος στο Τσανάκκαλε . Στο νεκροταφείο του Αγγλικού Προξενείου ανάμεσα στους 91 τάφους βρήκε και τον τάφο του Σπύρου Χάμπα.

Το έσκασε από τη φάρμα

Φωτιά στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων

Ασφάλιστρα – «φωτιά» θα αναγκάζονται να καταβάλλουν οι οδηγοί, καθώς πλέον η ασφάλιση των αυτοκινήτων θα γίνεται με παραμετρικά συστήματα τιμολόγησης, κάτι το οποίο ισχύει ήδη σε ΗΠΑ και σε κάποιες χώρες της Ευρώπης. Μέχρι και το χρώμα του αυτοκινήτου θα παίζει ρόλο στην τιμή! Τα ασφάλιστρα μπορεί να διαμορφωθούν μέχρι και 80% πιο πάνω ανάλογα με το μοντέλο, την ταχύτητα, το χρώμα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελμα του οδηγού (!). Μέχρι και η περιοχή στην οποία κινείται ένα όχημα παίζει ρόλο στις χρεώσεις που αναμένεται να είναι ιδιαίτερα «τσουχτερές». Για παράδειγμα, ένας 30χρονος οδηγός, ενός πολύ γρήγορου οχήματος σε κόκκινο χρώμα, το οποίο χρησιμοποιεί στο κέντρο της Αθήνας «κάηκε»!! Θα καταβάλει γύρω στα 700 ευρώ τον χρόνο, την ώρα που ένας συνομήλικος του με θεωρητικά πιο ασφαλές αμάξι θα καταβάλλει 400 ευρώ. Γιατί αυτό; Γιατί... το κόκκινο χρώμα προκαλεί ατυχήματα, σύμφωνα με τις έρευνες. Επίσης, τα πολυμορφικά οχήματα έχει διαπιστωθεί ότι χρησιμοποιούνται κυρίως από οικογένειες, για αυτό έχουν λιγότερες πιθανότητες ατυχήματος. Επομένως, λιγότερα ασφάλιστρα. Πλέον, δεν θα επιλέγουμε αμάξι με βάση το προσωπικό γούστο, αλλά με βάση την ηλικία μας και το χρώμα! Και όσο θα αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου, αλλά και τα κατώτατα όρια αποζημιώσεων που καλούνται να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές, τόσο θα ανεβαίνει και το ποσό… Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ..

Επεισόδια στην Κερατέα

Επεισόδια με τραυματίες σημειώθηκαν στη θέση Οβριόκαστρου Κερατέας στον υπό διαμόρφωση χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων. Οι κάτοικοι συνεχίζουν να διαμαρτύρονται, καθώς ο χώρος δεν έχει απαλλοτριωθεί, και πρόκειται για κηρυγμένο αρχαιολογικό και ιστορικό τόπο. Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ απαγόρευσαν την είσοδο των κατοίκων, ενώ υπήρξαν συμπλοκές και έγινε χρήση χημικών. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον περιφερειακό σχεδιασμό, στην Αττική αναμένεται να δημιουργηθούν Χώροι Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων σε Γραμματικό και Κερατέα.

Μουσείο Δασικής Ιστορίας

Ένα νέο ιδιαίτερο μουσείο δημιουργήθηκε στην ορεινή Αρκαδία. Εκεί, στην καρδιά του Μαινάλου, στα λημέρια του Κολοκοτρώνη, ο Δήμος Φαλάνθου είχε την έμπνευση κι έκανε την ιδέα πράξη, δημιουργώντας το Μουσείο Δασικής Ιστορίας Μαινάλου. Πρόκειται για ένα σύγχρονο μουσείο που αναδεικνύει, εκτός από την δασική ιστορία του βουνού, τα πρώτα βήματα βιομηχανικής εξέλιξης του τόπου, που πλέον αποτελούν ιστορική ανάμνηση για τους ντόπιους και για όσους επιθυμούν να το επισκεφτούν ένα περιβαλλοντικό κέντρο εκπαίδευσης. Το Μουσείο Δασικής Ιστορίας Μαινάλου, φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του παλιού εργοστασίου ξύλου, στο Χρυσοβίτσι Αρκαδίας, στο κέντρο του εντυπωσιακού ελατοδάσους Μαινάλου. Με στόχο τη διάσωση και ανάδειξη του παλαιού εργοστασίου, ο Δήμος Φαλάνθου, που σε λίγες μέρες, λόγω Καλλικράτη, συνενώνεται με το Δήμο Τρίπολης δημιούργησε το Μουσείο Δασικής Ιστορίας Μαινάλου. Το 2003 διεκδίκησε και του παραχωρήθηκε, από το Υπουργείο Γεωργίας, η χρήση των κτηριακών εγκαταστάσεων του παλαιού κι εγκαταλελειμμένου εργοστασίου, προκειμένου αυτό να μετατραπεί σε μουσείο. Αυτό το εναλλακτικό μουσείο, που μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει κι ως κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, βρίσκεται είκοσι λεπτά από την Τρίπολη κι εγκαινιάζεται την επόμενη Κυριακή 19 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι.

12 Δεκ 2010

Οι νέοι της Ηλείας μεταναστεύουν

Μπροστά σε ένα νέο «κύμα» μετανάστευσης βρίσκονται αρκετοί νέοι από την Ηλεία που αναζητούν εναγωνίως διέξοδο από την μεγάλη οικονομική κρίση και κυρίως την έλλειψη εργασιακής προοπτικής στον τόπο. Συγκεκριμένα, τον τελευταίο καιρό γίνονται ειδικά ταχύρρυθμα μαθήματα σε ξενόγλωσσα φροντιστήρια της Ηλείας για λογαριασμό νέων επιστημόνων που έχουν αποφασίσει να μεταναστεύουν στην αλλοδαπή, καθώς στη χώρα μας είναι αδύνατο να βρουν δουλειά. Βασική προτίμηση αποτελεί η Αγγλική γλώσσα και δευτερευόντως η Γερμανική, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που διδάσκονται ακόμη και Σουηδικά, αφού το περίφημο «σουηδικό μοντέλο» φαίνεται πως δεν ευδοκιμεί στην Ελλάδα, ώστε να ευημερήσει η κοινωνία. Ταυτόχρονα, υπάρχουν αρκετοί Ηλείοι σπουδαστές που έχουν αποφοιτήσει από πανεπιστήμια του εξωτερικού και ενώ ήταν αποφασισμένοι να επιστρέψουν στην χώρα μας, παρατείνουν την παραμονή τους στο εξωτερικό αναζητώντας πλέον εκεί εργασία.
ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Διαμαρτυρία για την κάρτα του πολίτη



Σε μια μαχητική συγκέντρωση με παλμό, εξελίχθηκε η εκδήλωση διαμαρτυρίας μπροστά στη Βουλή των Ελλήνων ορθοδόξων χριστιανών, εναντίον των κυοφορούμενων σχεδίων της εθνομηδενιστικής και εξουσιαστικής αριστεράς, για την κάρτα του πολίτη. Σε μια από τις καλύτερες συγκεντρώσεις αυτού του τύπου που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, χιλιάδες Ελλήνων διατράνωσαν τη βούλησή τους να αγωνιστούν κατά των σχεδίων της παγκοσμιοποίησης και της ηλεκτρονικής της διακυβέρνησης να επιβάλλουν την τυραννία.

Λίγο μετά την έναρξη της εκδήλωσης, στην οποία παρέστησαν περίπου 4000 πολίτες, οι μετέχοντες κατέλαβαν το οδόστρωμα και έκλεισαν (για πάνω από μια ώρα) για την κυκλοφορία των οχημάτων, τη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος της Βουλής, αναγκάζοντας την Τροχαία να εκτρέψει την κίνηση προς την οδό Φιλελλήνων, μέσω της οδού Ξενοφώντος. Οι ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παριστάμενων, στρέφοντας τα πυρά τους και κατά όλων όσων παρακολουθούν αδρανείς τις μεθοδεύσεις του συστήματος. Φυσικά, ακούστηκαν συνθήματα κατά των πολιτικών, ενώ δεν ήταν λίγες οι αιχμές κατά του «αδρανούς» Αρχιεπισκόπου (της αριστεράς και της «προόδου»), ο οποίος άκουσε τα εξ αμάξης, ενόψει κιόλας της προκλητικής για τους Έλληνες συναυλίας σήμερα, στον Άγιο Παντελεήμονα...