6 Νοε 2010

Οι Τούρκοι συνεδριάζουν για πόση Ελλάδα θα μας αφήσουν

Ο Τούρκος υπουργός των Εξωτερικών Αχμέντ Νταβούτογλου είναι ο αρχιτέκτονας της «οθωμανικής» εξωτερικής πολιτικής της χώρας. Για το Αιγαίο ο κύριος Νταβούτογλου λέει «η πηγή του βασικού προβλήματος στο Αιγαίου είναι η αντίθεση μεταξύ γεωλογικής και γεωπολιτικής πραγματικότητας και της τωρινής κατάστασης status quo. Παρόλο που τα νησιά του Αιγαίου είναι η φυσική προέκταση της γεωλογικής κατασκευής της χερσονήσου της Ανατόλιας και δεδομένων των γεωπολιτικών αναγκαιοτητών που προκύπτουν από την παραπάνω διαπίστωση και σύμφωνα με τις διεθνείς συμφωνίες, οι πολιτικοί τα έδωσαν στην Ελλάδα, οπότε και προκύπτουν τα προβλήματα της υφαλοκρηπίδας, του FIR, της αποστρατικοποίησης των νησιών κ.ου.κ.».  Ένα από αυτά που ενδιαφέρουν την Τουρκία είναι και τα πετρέλαια του Αιγαίου, όπου ακολουθεί μια πολιτική άκρως επιθετική. Από τις έρευνες που έχουν γίνει έως σήμερα, το μέγεθος των κοιτασμάτων που υπάρχουν στο Αιγαίο θεωρείται πως είναι μεγάλο καθώς όχι απλά υπάρχουν ενδείξεις για την ύπαρξη πετρελαίου, αλλά έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες με θετικά αποτελέσματα. Οι περιοχές που έχουν απασχολήσει τα τελευταία 30 χρόνια είναι:


• Κοίτασμα της θέσης «Μπάμπουρας».

• Κοίτασμα «Δομή EAST Θάσου» ανατολικά της Θάσου.

• Κοίτασμα «Βόρειος Πρίνος – Νέα Πέραμος – Άθως».

• Κοιτάσματα Επανομής – Σιθωνίας και Θερμαϊκού.

• Πετρελαιοφόρος ορίζοντας Β.Α. Αιγαίου, Κρήτη.

• Κοίτασμα Ικαρίας.

• Κοίτασμα Δωδεκανήσου κοντά στο Καστελόριζο.

• Κοίτασμα Κυκλάδων.

• Κοίτασμα Σκοπέλου.

• Κοίτασμα Βόρειας και Νότιας Λέσβου.

Η Τουρκία ξεκινά με την η κρατική εταιρεία ΤΡΑΟ (Τurkiye Ρetrolleri Αnonim Οrtakligi) που δημοσίευσε προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την πραγματοποίηση σεισμικών ερευνών τριών διαστάσεων (3D seismics) σε θαλάσσια περιοχή 1.100 τετραγωνικών χιλιομέτρων, μεγάλο μέρος της οποίας, όπως λένε οι γνωρίζοντες, καλύπτει την ΑΟΖ του Καστελλόριζου. Υπό κανονικές συνθήκες η προκήρυξη του γύρου παραχωρήσεων στις συγκεκριμένες περιοχές υπολογίζεται για το τέλος του 2011 ή τις αρχές του 2012. Παράλληλα οι Τούρκοι ρίχνουν στην «πεθαμένη» οικονομικά και χωρίς πολιτική ηγεσία Ελλάδα το χαρτί της «συνεκμετάλλευσης». Αυτό που θέλουν οι πονηροί ανατολίτες είναι η συνεκμετάλλευση να λειτουργήσει σαν δούρειος ίππος ώστε η Τουρκία να κάνει ένα βήμα προς τη διχοτόμηση του Αιγαίου…. Αυτοί είναι επιθετικοί κάτι που σημαίνει ότι όσο εμείς υποχωρούμε τόσο πιο πολύ επιθετικότητα εκείνοι θα αποκτούν.

Η Άλωση Της Κωνσταντινούπολης

Η Λάρνακα έδωσε το παράδειγμα… και στα δικά μας

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή η διαδήλωση του ΚΕΑ εναντίον της λαθρομετανάστευσης και του εποικισμού. Συνδιοργανωτές της διαδήλωσης ήταν το ΠΑΚ και η Κίνηση για τη Σωτηρία της Κύπρου. Σημαντική ήταν και η παρουσία του βουλευτή Ζαχαρία Κουλία, ο οποίος τήρησε παλικαρίσια στάση, κόντρα στον ξεδιάντροπο καθωσπρεπισμό του πολιτικού κατεστημένου. Τον συγχαίρουμε!


Απέναντί μας στάθηκαν τα σκυλιά της ΚΙΣΑ με Τούρκους και άλλους μουσουλμάνους, που απέστειλε η Τουρκιά για να εποικίσει και τις ελεύθερες περιοχές. Προσπάθησαν να ανακόψουν την πορεία. Η αστυνομία, η οποία έλαβε εντολές από την κυβέρνηση, για πολλή ώρα συγκρατούσε τον όγκο της πορείας, η οποία πορεία επεδίωκε να ποδοπατήσει τους αντιδιαδηλωτές και να προχωρήσει στον προορισμό της. Οι αλλοδαποί και οι εξωνημένοι της ΚΙΣΑ υπό την προστασία της αστυνομίας προπηλάκιζαν τον κόσμο της διαδήλωσης.

Ή νεολαία της Λάρνακας συμπαρατάχθηκε στην πορεία μας και αντιμετώπισε μαζι μας, με Ελληνική αξιοπρέπεια, τους προπηλακισμούς.

Σε κάποια στιγμή Μέλη μας διείσδυσαν στις γραμμές της ΚΙΣΑ, διέλυσαν τη σύναξή τους και η πορεία συνέχισε και κατέληξε στην εκκλησία Αγίου Λαζάρου όπου μίλησε ο Πρόεδρος του ΚΕΑ και η διαδήλωση έκλεισε με τον Εθνικό Ύμνο.

Στη συνέχεια η νεολαία της Λάρνακας πήρε αυθόρμητα τη σκυτάλη, στάθηκε απέναντι στους επίβουλούς της και απαίτησε να διαλύσουν τη φιέστα τους. Ορισμένοι αλλοδαποί προσπάθησαν να κτυπήσουν ύπουλα μεμονωμένους Έλληνες νεαρούς αλλά αντιμετωπίσθησαν ανάλογα, συνελήφθησαν, παρεδόθησαν στην Αστυνομία και ετέθησαν υπό κράτηση.

Σημειώνουμε ότι στην πορεία συμμετείχαν άνθρωποι από διάφορους πολιτικούς χώρους συμπεριλαμβανομένου και του ΑΚΕΛ, οι οποίοι θέλησαν να διαδηλώσουν εναντίον του εποικισμού της πατρώας γης.

Μεταφέρουμε προς τους συναγωνιστές μας και στους Συνέλληνες μας το μήνυμα ότι η σπίθα άναψε σήμερα στη Λάρνακα. Ο αγώνας θα συνεχιστεί για μια Κύπρο Ελληνική και Ελεύθερη.

5 Νοε 2010

Το πείραμα με τον βιολιστή στο μετρό

Tο πείραμα των 5 πιθήκων

SAGA: The Road To Valhalla

Καλό Σαββατοκύριακο













ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

Έχασε το πόδι της από τσίμπημα κόκορα

Μία γυναίκα από την Αχαΐα έχασε το πόδι της και εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Ρίου από ένα τσίμπημα κόκορα. Όπως γράφει η εφημερίδα «Κόσμος» με βάση το ιστορικό που έχουν στα χέρια τους οι γιατροί του νοσοκομείου, η γυναίκα σηκώθηκε -όπως κάθε πρωί- για να ταΐσει τις κότες της. Φαίνεται, όμως, ότι δεν φόρεσε τα κατάλληλα παπούτσια και όταν μπήκε στο χώρο, ο αγριεμένος κόκορας της επιτέθηκε και κατάφερε να την τσιμπήσει στο δάχτυλο! Η γυναίκα σφάδαζε από τον πόνο, αλλά δεν πήγε σε γιατρό! Με όσες δυνάμεις είχε πήγε στο σπίτι της και περιποιήθηκε το τραύμα βάζοντας ιώδιο. Όμως στη συνέχεια αποδείχτηκε πως αυτό δεν ήταν αρκετό. Προφανώς το ράμφος του κόκορα είχε μολυνθεί από κάποιο μικρόβιο και αυτό ήταν αρκετό για τη δραματική συνέχεια της ιστορίας της άτυχης γυναίκας. Το βράδυ σήκωσε πυρετό. Η μόλυνση εξελισσόταν ραγδαία και όταν έφθασε στο νοσοκομείο ήταν ήδη αργά. Οι γιατροί σήκωσαν τα χέρια ψηλά και είπαν στους συγγενείς της πως η μόνη λύση ήταν ο ακρωτηριασμός του ποδιού. Κάτι που συνέβη. Η γυναίκα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο του Ρίου και πραγματικά κανείς δεν μπορεί να πιστέψει πως έχασε το πόδι της από ένα «ράμφισμα» κόκορα.

Στα δικαστήρια οι Νέοι Αγρότες

Μέχρι την Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου, θα μπορούν – σύμφωνα με νέα ανακοίνωση της ΠΕΝΑ – να καταθέτουν στην Ένωση τα δικαιολογητικά τους οι Νέοι Αγρότες προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία των προσφυγών για το πριμ πρώτης εγκατάστασης. Αμέσως μετά την Παρασκευή, 13/11/2010, η ΠΕΝΑ θα κατηγοριοποιήσει τις προσκομισθείσες προσφυγές, ώστε να ολοκληρωθεί η προεργασία της διαδικασίας στα Δικαστήρια σε κάθε Νομό, που θα συντονίζει και θα γίνεται με την ευθύνη και φροντίδα της ΠΕΝΑ, από ένα ενιαίο δικηγορικό γραφείο. Οι Νέοι Αγρότες που προσέφυγαν, πρέπει:

Α. Να επικοινωνήσουν με την ΠΕΝΑ στο 2310 271950 ή στο 6936054007 ή ηλεκτρονικά στο info@neoiagrotes.gr βάζοντας και τηλέφωνο επικοινωνίας
Β. Να στείλουν (σφραγίδα ταχυδρομείου μέχρι Παρασκευή, 13 Νοε 2010) με συστημένη ταχυδρομική επιστολή τα αντίγραφα που απαιτούνται και την πρωτότυπη εξουσιοδότηση στην διεύθυνση ΕΛΤΑ: ΠΕΝΑ, ΤΘ 50282, 54013 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

«Brand name» το ξινόμαυρο Νάουσας

Αυτό που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια, υλοποιούν οι αμπελουργοί της Νάουσας και της γύρω περιοχής. Η κοινή ονομασία του ξινόμαυρου με το «brand name» της Νάουσας θα δώσει στα κρασιά της περιοχής την ώθηση που χρειάζονται για να κατακτήσουν όλο τον κόσμο. Ας φέρουμε ως παράδειγμα τα γνωστά σε όλους μας φίνα γαλλικά κρασιά Bordeaux. Το γνωρίζετε ότι η ονομασία αυτή είναι απλά η γαλλική πόλη στην οποία δημιουργούνται; Με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει να γίνουν γνωστά και τα κρασιά της Νάουσας, με ένα κοινό όνομα το οποίο θα είναι το «Naoussa Xinomavro».