2 Ιουν 2010

Αποκλεισμένα τα λιμάνια

Αποκλεισμένο παραμένει το λιμάνι του Πειραιά από 102 μηχανότρατες και γρι - γρι, οι ιδιοκτήτες των οποίων διαμαρτύρονται για την οδηγία του Υπουργείου Ανάπτυξης που θέτει κανόνες σε αυτό το είδος ψαρέματος, προκειμένου η ελληνική νομοθεσία να συμβαδίσει με την κοινοτική. Εξαιτίας του αποκλεισμού, δεν απέπλευσαν από το λιμάνι του Πειραιά το «Speedrunner 4», το «Νήσος Μύκονος», το «CostaVictoria» και το «ShapeFire». Στις 15:00, έχει κατάπλου το πλοίο «BlueStar», ενώ το «Φαίδρα» ερχόμενο από την Αίγινα είναι έξω από το λιμάνι του Πειραιά. Ένα ακόμα κρουαζιερόπλοιο έχει προγραμματισμένο απόπλου στις 18:00. Παράλληλα, λίγο μετά τις 12:00, περίπου 30 γρι - γρι απέκλεισαν το λιμάνι του Βόλου και την ίδια ώρα 15 γρι - γρι απέκλεισαν το λιμάνι της Καβάλας. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλιείς δεν πρόκειται να εμποδίσουν την προσέγγιση πλοίων. Στις 14:00 είχε προγραμματισμένο κατάπλου στο λιμάνι της Καβάλας το επιβατηγό Θεόφιλος ενώ ανάλογη κινητοποίηση πραγματοποιείται και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ;;;;;;;;

Ακόμη μια παραίτηση Πρωθυπουργού.... όχι δεν είναι στην Ελλάδα

Η υπογραφή της συμφωνίας για παραμονή της αμερικανικής βάσης στην Οκινάουα, παρά την υπόσχεσή του να απομακρυνθεί, οδήγησε τελικά στην παραίτηση τον πρωθυπουργό της Ιαπωνίας, Γιούκιο Χατογιάμα, μετά από μόλις οκτώ μήνες θητείας. Μαζί του παραιτήθηκε και ο γενικός γραμματέας του Δημοκρατικού Κόμματος της Ιαπωνίας, Ιχίρο Οζάουα, το δεύτερο στέλεχος στην ιεραρχία. Πρόκειται για την τέταρτη παραίτηση πρωθυπουργού μέσα σε τέσσερα χρόνια. «Προσπάθησα να αλλάξω την πολιτική με τρόπο ώστε οι Ιάπωνες να είναι οι κύριοι δρώντες παράγοντες», δήλωσε ο απερχόμενος πρωθυπουργός σε συνέντευξη Τύπου. Σαν κεντρική πολιτική της κυβέρνησής του είχε θέσει τον περασμένο Σεπτέμβριο τη διαφάνεια.

Απουσία ελληνικού κράτους στη Θράκη

Σοβαρότατες καταγγελίες, κυρίως εις βάρος της πολιτικής ηγεσίας της χώρας μας, αλλά και του τουρκικού προξενείου της Θράκης, των ψευδομουφτήδων και των εγκαθέτων του τουρκικού κράτους, έκανε στην εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλα, η υποδιευθύντρια του δημοτικού σχολείου του Μεγάλου Δερείου Θράκης, Χαρά Νικοπούλου.Ως γνωστόν, η συγκεκριμένη δασκάλα, βρίσκεται στο πομακικό αυτό χωριό από το 2005 και κατά την μέχρι σήμερα θητεία της σ’ αυτό, αποτέλεσε «σάκο του μποξ» για το τουρκικό προξενείο αλλά και για τους διαφόρους μουσουλμάνους βουλευτές, τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Νέας Δημοκρατίας.
Εντύπωση προκάλεσε σε όλους η απόλυτη τεκμηρίωση των καταγγελιών της δασκάλας, σχετικά με την ψυχική αλλά και σωματική βία που δέχθηκε μέχρι σήμερα, η οποία είχε ως αιτία να αποβάλει κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της, αλλά και να αποφασίσει να αιτηθεί την μετάθεσή της από το συγκεκριμένο μέρος, για να διαφυλάξει την ασφάλεια των μαθητών της.Θλιβερές φιγούρες στα απίστευτα που εξιστόρησε στον Κώστα Χαρδαβέλα η Χαρά Νικοπούλου, αποτελούν ο δήμαρχος του χωριού, Πολυλιός, καθώς και οι χριστιανοί βουλευτές του νομού Έβρου, οι οποίοι προσκύνησαν το τουρκικό προξενείο και τον ψευδομουφτή. Αξίζει να σημειωθεί, ότι μεταξύ αυτών αναφέρθηκε και ο κ. Άκης Γεροντόπουλος, προσωπικός φίλος του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά.
Η Χαρά Νικοπούλου, με μήνυμα στο κινητό του Κώστα Χαρδαβέλα κατά την διάρκεια της εκπομπής, ζήτησε από την ειδική γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, Θάλεια Δραγώνα, να παραμείνει στο Μεγάλο Δέρειο, σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεσμευθεί ότι θα διαφυλάξει την ασφάλειά της.Υπάρχει κάποιος Έλληνας που να είδε την εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλα για την Χαρά Νικοπούλου και την κατάσταση στην Θράκη… και να μην ανατρίχιασε... λίγο έστω; Ψυχροί και ατιμώρητοι οι δολοφόνοι του αγέννητου παιδιού της Χαράς Νικοπούλου, συνεχίζουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι, να τρομοκρατούν και να υπηρετούν τον εκτουρκισμό της Ελληνικής Θράκης. Οι πρακτορίσκοι της Άγκυρας, ξέσπασαν το μένος τους, ελέω της πλήρους ανυπαρξίας του ελληνικού κράτους, στην δασκάλα του Μεγάλου Δερείου Έβρου.

Οι προϋποθέσεις είσπραξης ποιοτικού

Καθορίστηκαν με απόφαση της υπουργού οι προϋποθέσεις για την είσπραξη από τους καλλιεργητές σκληρού σταριού της ειδικής στήριξης σε εκτέλεση του άρθρου 68 του Καν (ΕΚ) 73/2009 (ποιοτικό πριμ) για τις σοδειές 2010, 2011 και 2012, όπως προέκυψε μετά τις εθνικές αποφάσεις για της ρυθμίσεις του ελέγχου υγείας (check up) της ΚΑΠ.
Με βάση την υπουργική απόφαση, για την είσπραξη του ποιοτικού πριμ οι καλλιεργητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν μία από τις εγκεκριμένες - πιστοποιημένες ποικιλίες σπόρων σκληρού σταριού, να κάνουν χρήση πιστοποιημένου σπόρου, είναι υποχρεωτική η χρήση τουλάχιστον 10 κιλών πιστοποιημένου σπόρου σποράς ανά στρέµµα, ενώ θα πρέπει να εφαρµόζουν τις απαιτήσεις των προτύπων της σειράς AGRO 2 και των σχετικών οδηγιών του ΟΠΕΓΕΠ µέσω των φορέων πιστοποίησης.
Οι επίσηµες ετικέτες πιστοποίησης (καρτέλες) του πιστοποιημένου σπόρου που χρησιμοποιήθηκε θα πρέπει να φυλάσσονται για πέντε χρόνια, ενώ οι φορείς-οργανισμοί πιστοποίησης, θα πρέπει να υποβάλουν στον Agrocert μέχρι τις 15 Απριλίου 2011 και 2012 αντίστοιχα ηλεκτρονικό αρχείο με τους καλλιεργητές σκληρού σταριού, που έχουν συνάψει μέσω αυτών σύμβαση για την ένταξή τους στo σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης της παραγωγής AGRO 2.

Ο Έλληνας στα σαγόνια του ΔΝΤ

Rockefeller vs Rothschild

1 Ιουν 2010

Αρκούδα εγκλωβίστηκε

Αρκούδα εγκλωβίστηκε στον κόμβο του Μικρόκαστρου, στον κάθετο άξονα «Σιάτιστας Κρυσταλλοπηγής» της Εγνατίας οδού. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των διερχόμενων οδηγών, η αρκούδα κατάφερε να περάσει πάνω από την υποτυπώδη περίφραξη και στην προσπάθειά της, να διασχίσει το οδόστρωμα εγκλωβίστηκε στον κόμβο του Μικρόκαστρου. Την Ομάδα Άμεσης Επέμβασης της ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ ειδοποίησε το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Σιάτιστας και έσπευσε στην περιοχή, προκειμένου να καταφέρει να απομακρύνει με ασφάλεια το ζώο από το οδόστρωμα, αποτρέποντας κάποιο μοιραίο ατύχημα. Όταν έσπευσε στο σημείο η ομάδα, το μεγαλόσωμο ζώο είχε καταφέρει, ευτυχώς, να απομακρυνθεί από το οδόστρωμα χωρίς να τραυματιστεί. Τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία (9 συνολικά από το 2009) με αρκούδες έχουν σημειωθεί στο συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, δηλαδή στον κάθετο άξονα «Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής», στο οποίο εκτός από την ανεπάρκεια της περίφραξης, δεν έχει προβλεφθεί ούτε η κατασκευή επαρκών ειδικών περασμάτων για την αρκούδα και την πανίδα γενικότερα ενώ, δεν υπάρχει η κατάλληλη σήμανση, που να προειδοποιεί τους οδηγούς να ελαττώσουν ταχύτητα.