2 Μαρ 2011

Χωρίς προαστιακό για να κερδίσουν ξανά οι νταβατζήδες

Το Δ.Σ. του ΟΣΕ αποφάσισε προ μιας εβδομάδας τη διάλυση της σύμβασης που είχε συνάψει με την προαναφερθείσα κοινοπραξία για το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου στα τμήματα Πειραιάς-Αθήνα-Τρεις Γέφυρες- ΣΚΑ-Αχαρνές-Τρεις Γέφυρες-Λιόσια, στο οποίο προβλεπόταν και κατασκευή ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης. Η περιβόητη σύμβαση 994, αξίας 161,4 εκατ. ευρώ, είχε υπογραφεί τον Απρίλιο του 2005, το έργο χαρακτηριζόταν και τότε ολυμπιακό (!), είχε δοθεί έκπτωση-ρεκόρ (0,964%), κορόιδευαν όλη την κοινωνία ότι είχαν περιβαλλοντικές μελέτες και συμφωνήθηκε ότι όλα θα παραδίδονταν τον Δεκέμβριο του 2005! Δηλαδή 8 μήνες μετά! Παρήλθαν έξι χρόνια από τότε. Στην κοινοπραξία δόθηκαν αλλεπάλληλες παρατάσεις. Μια ντουζίνα ακριβώς. Από διαφορετικές διοικήσεις του ΟΣΕ, που υπέθαλπαν το έγκλημα, και από δύο διαφορετικές κυβερνήσεις -της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, που μέσω των εκάστοτε εποπτευόντων (τον ΟΣΕ) υπουργών Μεταφορών ή Υποδομών (τέσσερις τουλάχιστον) συναινούσαν στη μετατροπή της σύμβασης 994 σε μνημείο διαπλοκής και διασπάθισης κρατικού χρήματος. Από την περασμένη Δευτέρα το έργο αυτό είναι και επισήμως ένα παρατημένο εργοτάξιο, οι πολίτες παραμένουν άνευ προαστιακού, οι πλιατσικολόγοι μπορούν να βρουν πολύτιμα υλικά ακόμη και μισοτελειωμένων συστημάτων τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, ενώ η εργοληπτική παρέα οδεύει προς τη διεκδίκηση αποζημιώσεων. Το έργο είναι μνημείο αδιαφάνειας (άλλο περιγράφεται στη σύμβαση που υποτίθεται ότι εκτελούνταν, άλλο προσδιόρισαν οι αποφάσεις του ΣτΕ και οι ύστερες μελέτες και άλλο εκτελούνταν), ενώ από τις αναθεωρήσεις τιμών που προβλέπονταν επήλθαν επί τόσα χρόνια επιβαρύνσεις περίπου 20 εκατ. ευρώ. Τώρα η κοινοπραξία, που φέρεται να έχει εκτελέσει το 70% του τιμήματος του έργου, θα διεκδικήσει αποζημίωση βάσει δικαιωμάτων που έχει, και ο ΟΣΕ διά της ΕΡΓΟΣΕ θα επαναπροκηρύξει το εναπομείναν έργο. Ποιος θα τρέξει να εγκαταστήσει νέο εργοτάξιο, πάντως, είναι ένα ζήτημα, όταν η Siemens-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ το έχουν έτοιμο: και δεν θα προβούν στην παραμικρή δαπάνη. Για πόσο ακόμη θα ανεχόμαστε τους νταβατζήδες.... επιτέλους δεν υπάρχει κάποιος να τους καθίσει στην ηλεκτρική κερέκλα; τόσο κότες είναι όλοι;

Πήρε μπρος η επένδυση του Ρότσιλντ στο Μεγανήσι

Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση, σύμφωνα με πληροφορίες, η κατασκευή του δρόμου στο Μεγανήσι Λευκάδας με σκοπό την επιχείρηση εκμετάλλευσης τεράστιας έκτασης άνω των 3.000 στρεμμάτων που έχει στην κατοχή του ο Έβραίος μεγαλοτραπεζίτης Ρότσιλντ. Σκοπός του είναι η δημιουργία υπερπολυτελών κατοικιών, 14 τον αριθμό που θα πουληθούν σε ξένους κροίσους, με τον Ρ. Αμπράμοβιτς να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά δύο επαύλεων. Ετοιμάζεται το εβραϊκό χωριό των δισεκατομμυριούχων.



Τσουχτερά για την τσέπη μας τα βιοκαύσιμα

Βενζίνη-σούπερ με ποσοστό αιθανόλης 10% διατίθεται πλέον στα περισσότερα πρατήρια βενζίνης της Γερμανίας. Η αιθανόλη είναι βιοκαύσιμο που παράγεται από ζάχαρη, καλαμπόκι ή δημητριακά και η χρήση της θεωρείται ιδανική λύση για την προστασία του περιβάλλοντος, εκτιμά ο εκπρόσωπος του ομοσπονδιακού υπουργείου Οιικονομίας Τόμας Χάγκμπεκ: «Από οικολογική άποψη είναι καλή λύση. Άλλωστε είναι στόχος της Ε.Ε. να αυξηθεί η κατανάλωση βιοκαυσίμων. Συμβάλλει όχι μόνο στην προστασία του κλίματος, αλλά και στην ενεργειακή αυτάρκεια της Ευρώπης», λέει ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομίας. Σε σχέση με τη συμβατική βενζίνη, τα βιοκαύσιμα εκλύουν 35% λιγότερες επιβλαβείς ουσίες που ευθύνονται για τα «αέρια του θερμοκηπίου». Το ποσοστό αυτό προκύπτει αν συνυπολογίσουμε όλη την αλυσίδα παραγωγής, από την καλλιέργεια των φυτών και τη χρήση λιπασμάτων μέχρι τις εκπομπές αερίων κατά τη μεταφορά και την περαιτέρω βιομηχανική επεξεργασία και θέτει αυστηρούς περιορισμούς ακόμα και στους αγρότες, τονίζει ο Έλμαρ Μπάουμαν, επικεφαλής του Γερμανικού Συνδέσμου Παραγωγών Βιοκαυσίμων: «Δεν επιτρέπεται για παράδειγμα να αλλάζετε τις χρήσεις γης για να παράγετε βιομάζα από ζαχαρότευτλα ή δημητριακά. Δεν επιτρέπεται να ερημώσετε ένα δάσος ή ένα βοσκοτόπι για να αρχίσετε την καλλιέργεια». Η νέα βενζίνη-σούπερ με ποσοστό βιοαιθανόλης 10%, η αποκαλούμενη «Ε10», έχει όμως και παρενέργειες για το πορτοφόλι μας. Κατ΄αρχάς προκαλεί μεγαλύτερη συνολική κατανάλωση ενέργειας, επομένως μπορεί να χρειαστούμε μεγαλύτερη ποσότητα βενζίνης. Επιπλέον, η υψηλή περιεκτικότητα βιοαιθανόλης μπορεί να προκαλέσει βλάβες στον κινητήρα στο 10% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους. Ποια είναι όμως αυτά τα αυτοκίνητα; Αυτό παραμένει άγνωστο, γιατί, όπως υποστηρίζει ο Κλάους Ρέϊντλ, εκπρόσωπος της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC, η βιομηχανία αδιαφορεί για τους ίδιους τους πελάτες της. «Η βιομηχανία πετρελαιοειδών έχει την κύρια ευθύνη, γιατί είχε αρκετό χρόνο στη διάθεσή της να ενημερώσει τους πελάτες της ποια αυτοκίνητα αντέχουν το Ε10 και ποια όχι. Όταν βγάζω στην αγορά ένα καινούργιο προϊόν, οφείλω να ενημερώσω τον καταναλωτή για τις ιδιότητες του νέου προϊόντος» λέει ο εκπρόσωπος της ADAC. Σήμερα ο νόμος προβλέπει ότι το 6,25% των καυσίμων που πωλούνται στη Γερμανία πρέπει να είναι βιοκαύσιμα. Για να πιάσουν τα όρια, οι εταιρείες πετρελαιοειδών πρέπει να κάνουν πιο ελκυστικά τα βιοκαύσιμα, για παράδειγμα κατεβάζοντας τις τιμές. Από τη στιγμή που πιάνουν τα όρια, δεν μπαίνουν στον κόπο να ενημερώσουν τον καταναλωτή για ενδεχόμενους κινδύνους από τη χρήση της νέας τεχνολογίας, υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών. Η συζήτηση για τα οφέλη και τις παρενέργειες των βιοκαυσίμων μόλις άνοιξε και φαίνεται ότι θα συνεχιστεί για πολύ ακόμη. Ακόμα και η ίδια η βιομηχανία βιοκαυσίμων προτείνει συγκεκριμένα κριτήρια βιωσιμότητας, ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχεια της αγροτικής παραγωγής. Τελικά φτιάχνουμε βιοκαύσιμα και αυξάνεται η τιμή των τροφίμων δηλαδή αδειάζει η τσέπη μας.

Σκύλος και λύκος στη Σιβηρία το 5000 π.Χ. βρέθηκαν θαμμένοι σαν άνθρωποι

Ένας σκύλος, που έμοιαζε με χάσκι και έζησε περί το 5000 π.Χ. στη Σιβηρία έτρωγε την ίδια τροφή με αυτή των ανθρώπων και όταν πέθανε, θάφτηκε σαν να ήταν άνθρωπος. Ο σκύλος βρέθηκε θαμμένος σε μία περιοχή κοντά στην λίμνη Βαϊκάλη. Σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Λόζι, αναπληρωτή καθηγητή Ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα και μελετητή της ταφής, «η πράξη αυτή δείχνει ότι οι άνθρωποι της εποχής εκείνης γνώριζαν ότι είχε ψυχή γι΄ αυτό και ακολούθησαν ταφικά έθιμα τέτοια, που θα την διασφάλιζαν». Ένας λύκος, που ήταν επίσης τελετουργικά θαμμένος εκεί κοντά, ίσως σήμαινε την προστασία των ανθρώπων στην μετά θάνατον ζωή. Ως κτέρισμα είχε τοποθετηθεί δίπλα στον σκύλο ένα μακρύ κουτάλι, κατασκευασμένο από κέρατο ελαφιού. Το σώμα του ήταν προσεκτικά τοποθετημένο από την δεξιά πλευρά σε έναν τάφο - λάκκο, σε άλλα επίπεδα του οποίου βρέθηκαν τα κατάλοιπα σκελετών πέντε ανθρώπων. Σύμφωνα με την ανάλυση του DNA εξάλλου προσδιορίσθηκε ότι το ζώο ήταν πράγματι σκύλος και ότι έτρωγε ό,τι ακριβώς ο άνθρωπος στην περιοχή αυτή: Ψάρια, κρέας φώκιας, ελάφια, μικρά θηλαστικά και κάποιες φυτικές τροφές. Ορισμένα κατάγματα όμως δείχνουν ότι ο σκύλος είχε υποστεί πολυάριθμα χτυπήματα κατά τη διάρκεια της ζωής του, πιθανώς από τα πόδια ελαφιών κατά τις κυνηγετικές εξορμήσεις. Ο ερευνητής πάντως, χωρίς να μπορεί να αποκλείσει ότι ήταν ανθρώπινα κτυπήματα, θεωρεί ότι η μεγάλη ηλικία στην οποία πέθανε το ζώο, η ταφή του αλλά και η τροφή του δείχνουν το αντίθετο. Όσον αφορά τον λύκο, η έρευνα έδειξε ότι πέθανε μάλλον από γηρατειά. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι κατάλοιπά του βρέθηκαν γύρω από ένα ανθρώπινο κρανίο. «Ίσως η ταφή του λύκου με το ανθρώπινο κεφάλι που τοποθετήθηκε ανάμεσα στα πόδια του να έγινε για να σταλεί το πνεύμα ή η ψυχή του ζώου μαζί με αυτήν του ανθρώπου στη μετά θάνατον ζωή ίσως για να τον προστατεύει» δήλωσε ο Λόζι.

Ναι σε όλα η ελληνική κυβέρνηση

«Ναι σε όλα» είπε η ελληνική κυβέρνηση μετά την παρουσίαση των προτάσεων Ρομπάι-Μπαρόζο για το συντονισμό της οικονομικής πολιτικής στην ευρωζώνη, σε μια ύστατη προσπάθεια να εξασφαλίσει ευνοϊκές ρυθμίσεις για το χρέος στις 25 Μαρτίου. Στο «μενού» των συμβιβαστικών προτάσεων, που είναι τελικά πολύ σκληρότερες από το αρχικά αναμενόμενο, περιλαμβάνεται η υιοθέτηση συνταγματικής ρύθμισης ή νόμου-πλαίσιο, που θα απαγορεύει τα ελλείμματα, αλλά και μέτρα για το ασφαλιστικό, που οδηγούν στην περίπτωση της Ελλάδας σε… πενιχρές συντάξεις στα βαθιά γεράματα! Παρά το ελληνικό «ναι», όμως, η διαπραγμάτευση που θα ολοκληρωθεί την 25η Μαρτίου, με ενδιάμεσο σταθμό την έκτακτη Σύνοδο Κορυφής στις 11 του μήνα, κρύβει ακόμη πολλά ακανθώδη σημεία, καθώς δεν είναι λίγες οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης, που αντιδρούν στα γερμανικά «κελεύσματα» για τα νομοθετημένα «φρένα χρέους», καθώς αποτελούν μια σημαντική εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας στις Βρυξέλλες.

Ο λαός πληρώνει τα χρέη του Λαμπράκη

Την αποπληρωμή δανείου του Μεγάρου Μουσικής από το ελληνικό κράτος αποφασίζουν από στιγμή σε στιγμή στη Βουλή. Με σκανδαλώδη διάταξη το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει να αποπληρώσει δάνειο 95 εκατ. ευρώ που πήρε το 2007 από την Εθνική Τράπεζα ο Χρήστος Λαμπράκης. Σημαντική λεπτομέρεια είναι πως ο Λαμπράκης είχε για εγγυητή του δανείου το ελληνικό Δημόσιο και τώρα που.. το Μέγαρο Μουσικής επικαλείται οικονομικά προβλήματα, το Δημόσιο καλείται να αποπληρώσει το χρέος. Το Δημόσιο είχε εγγυηθεί γι’ αυτό το δάνειο και πλέον στον καινούργιο νόμο σημειώνει πως αναλαμβάνει την υποχρέωση πληρωμής των δόσεών του χωρίς να έχει μελλοντικά απαιτήσεις από τον ΟΜΜΑ. Πρόκειται για δάνειο 25 χρόνων με εξαμηνιαίες δόσεις, αξίας 95 εκατ. ευρώ και περίοδο χάριτος 6 χρόνων για το κεφάλαιο. Η συγκεκριμένη διάταξη δεν φαίνεται να συναντά «σθεναρές» αντιδράσεις στη Βουλή και θα αποτελέσει έκπληξη αν τελικά καταψηφιστεί. Μαζί τα φάγαμε; Ρε ουστ....κοπρίτες

1 Μαρ 2011

Φονική συμπλοκή στου Ρέντη

Νεκροί οι δύο αστυνομικοί είναι σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε η αστυνομία από τους γιατρούς του Γενικού Κρατικού Νίκαιας. Σοβαρά, αλλά πιθανόν εκτός κινδύνου, είναι ο τρίτος αστυνομικός, ενώ ελαφρά στο πόδι τραυματίστηκε ο τέταρτος. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, πριν από το αιματηρό περιστατικό είχε γίνει καταγγελία στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης για ληστεία από τρία άτομα που είχαν καλάσνικοφ σε περίπτερο στη λεωφόρο Δημοκρατίας στο Μενίδι, τα οποία διέφυγαν με ΙΧ Volvo, με συγκεκριμένο αριθμό κυκλοφορίας, ο οποίος προέκυψε από τα τερματικά της Άμεσης Δράση ότι είναι κλεμμένο. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε από τους τέσσερις αστυνομικούς στη λεωφόρο Κηφισού οι οποίοι κάλεσαν ενισχύσεις και ταυτόχρονα το ακολουθούσαν. Στο Ρέντη, στον παράδρομο της Κηφισού, το αυτοκίνητο σταμάτησε ξαφνικά και οι δύο από τους τρεις επιβαίνοντες βγήκαν έξω και πυροβόλησαν πολλές φορές τους αστυνομικούς με καλάσνικοφ και πιστόλι. Οι έρευνες για τον εντοπισμό και στη σύλληψη των δραστών είναι σε εξέλιξη.

Ιρλανδία: Καμπάνια στήριξης του ιρλανδικού χοιρινού

Εν μέσω της μεγάλης κρίσης που αντιμετωπίζουν οι χοιροτρόφοι στην Ευρώπη, από την Ιρλανδία έρχεται ένα παράδειγμα που προσπαθεί να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή. Με μια διαφημιστική καμπάνια η οποία θα διαρκέσει τουλάχιστον 12 εβδομάδες, αρχής γενομένης από τις 16 Φεβρουαρίου, το ιρλανδικό Συμβούλιο Τροφίμων προσπαθεί να δώσει ώθηση στις πωλήσεις χοιρινού, μπέικον και ζαμπόν, σε μια στιγμή που οι χοιροτρόφοι και η βιομηχανία ιρλανδικού κρέατος προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στο υψηλό κόστος παραγωγής που προκαλεί η εκτόξευση των τιμών των ζωοτροφών εξαιτίας των αυξήσεων στις τιμές των σιτηρών. Κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι παραγωγοί χάνουν μέχρι και 15 ευρώ ανά χοίρο ή 1 εκατ. τη βδομάδα σε εθνικό επίπεδο. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, παράγοντες της βιομηχανίας κρέατος δηλώνουν ότι απειλούνται πολλές θέσεις εργασίας αν οι τιμές δεν βελτιωθούν, προτρέπουν το λιανεμπόριο να αυξήσει το ποσό του ιρλανδικού κρέατος που αποθηκεύει και ζητούν από τις επιχειρήσεις κέτερινγκ να χρησιμοποιούν ιρλανδικό χοιρινό κρέας. Από την πλευρά τους, και εν μέσω του συναγερμού αυτού, η βιομηχανία επεξεργασίας ιρλανδικού χοιρινού κρέατος προτρέπει τους καταναλωτές να αγοράσουν χοιρινό, μπέικον ή ζαμπόν με το ειδικό σήμα ποιότητας του Συμβουλίου Τροφίμων για να υποστηρίξουν με αυτό τον τρόπο τις θέσεις εργασίας. Η διαφημιστική εκστρατεία που εξελίσσεται τιτλοφορείται «Bring Home the Bacon» και υπογραμμίζει πόσο μεγάλη σημασία έχει οι καταναλωτές χοιρινού, μπέικον και ζαμπόν να αγοράζουν προϊόντα με το Σήμα Ποιότητας του Συμβουλίου Τροφίμων. Με το σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί διαφημίσεις για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, γίνονται διαγωνισμοί κι έχουν οργανωθεί διάφορες διαδικτυακές δραστηριότητες. Επιπλέον, στο πλαίσιο της εκστρατείας το Συμβούλιο Τροφίμων θα συντονίσει τη διενέργεια γευστικών δοκιμών σε περισσότερα από 100 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η ιρλανδική βιομηχανία παραγωγής χοιρινού κρέατος απασχολεί πάνω από 8.000 ανθρώπους στην εκτροφή, την πρωτογενή και δευτερογενή επεξεργασία, στη μεταφορά, στις μονάδες παραγωγής ζωοτροφών και σε άλλες συναφείς υπηρεσίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του pigprogress.net, το 2010 η αξία των εξαγωγών ιρλανδικού χοιρινού κρέατος αυξήθηκε κατά 10% φθάνοντας τα 317 εκατ. ευρώ, ή 134.000 τόνους. Οι εξαγωγές στις διεθνείς αγορές εκτός Ε.Ε., κυρίως σε Ρωσία, Κίνα και Ιαπωνία, αυξήθηκαν από 10.000 τόνους σε 27.000 τόνους.

Οι αγωνιστές απεργοί πείνας

Περίπου 240 Αιγύπτιοι οι οποίοι εγκατέλειψαν την Λιβύη πραγματοποιούν από χθες Κυριακή απεργία πείνας, ζητώντας τον επαναπατρισμό τους από την Τυνησία όπου έχουν αποκλειστεί, μετέδωσε σήμερα το επίσημο πρακτορείο TAP. Οι Αιγύπτιοι που φιλοξενούνται στο σπίτι του Πολιτισμού στην Μεντενίν, στη νότια Τυνησία, αναμένεται να πάνε στο αεροδρόμιο προκειμένου να επαναπατριστούν, πρόσθεσε το πρακτορείο, χωρίς να αναφέρει την ημερομηνία της αναχώρησής τους. Οι Αιγύπτιοι σημείωσαν ότι δε θα σταματήσουν την απεργία πείνας μέχρι να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος με προορισμό την Αίγυπτο, καταγγέλλοντας την «αδιαφορία» της πρεσβείας τους στην Τυνησία και των αρχών στο Κάιρο. «Στόχος μας είναι να ασκήσουμε πίεση στις αιγυπτιακές αρχές για να επιταχύνουμε την επιστροφή μας» ανέφεραν οι απεργοί πείνας. Υπάρχουν και πραγματικοί αγωνιστές που κάνουν απεργία πείνας για να γυρίσουν στην πατρίδα τους... για να αγωνιστούν μαζί με τις οικογένειές τους για μια καλύτερη ζωή.

Ξένοι αγόρασαν την «Κεραμεία Αλλατίνη Φωτοβολταϊκά Πάρκα»

Στον έλεγχο επενδυτικού fund από το εξωτερικό, περιήλθε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Κεραμεία Αλλατίνη–Φωτοβολταϊκά Πάρκα ΑΕ, ανοίγοντας το δρόμο για την αξιοποίηση της άδειας που έχει στην κατοχή της η εταιρεία, για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκού σταθμού συνολικής ισχύος 3MW. Η συναλλαγή, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι συνολικής αξίας περίπου 1 εκ. ευρώ και το σχετικό προσύμφωνο μεταβίβασης της επιχείρησης που ανήκε κατά πλειοψηφία στην εισηγμένη Κεραμεία Αλλατίνη Διαχείριση Ακινήτων και Συμμετοχών, υπογράφηκε μεταξύ των αντισυμβαλλόμενων μερών, προχθές την Παρασκευή. Όπως έγινε γνωστό, χθες, η μητρική Κεραμεία Αλλατίνη προκειμένου για τη μεταβίβαση ποσοστού 51% του μετοχικού κεφαλαίου της θυγατρικής, έχει συμφωνήσει να λάβει ως τίμημα το ποσό των 420 χιλ. ευρώ, εκ των οποίων, ήδη, με την υπογραφή του προσυμφώνου οι αγοραστές έδωσαν τα 154 χιλ. ευρώ ως προκαταβολή. Η εξόφληση του συνολικού ποσού των 420 χιλ. ευρώ, πρόκειται να γίνει με την ολοκλήρωση των αδειοδοτήσεων (αναμένεται εντός 1,5–2 μηνών) και τη σύνδεση του φωτοβολταϊκού πάρκου με το δίκτυο της ΔΕΗ, κάτι το οποίο εκτιμάται ότι θα καταστεί δυνατό έως τις 30 Σεπτέμβρη 2011. Ανάλογη συναλλαγή ολοκλήρωσε το ξένο επενδυτικό fund και με τους δύο άλλους μετόχους του εναπομείναντος 49% της Κεραμεία Αλλατίνη – Φωτοβολταϊκά Πάρκα ΑΕ, δηλαδή τις εταιρείες T-Square και FME, οι οποίες κατέχουν το 47% και το 2% αντίστοιχα του μετοχικού κεφαλαίου και θα λάβουν περίπου το ίδιο ποσό ως αντίτιμο για την εκχώρηση της συμμετοχής τους. Το 1 εκ. ευρώ που κατέβαλε το fund για να αποκτήσει την άδεια είναι μόνο η αρχή, διότι υπολογίζεται ότι για την εκτέλεση και της επένδυσης των 3MW (με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις που είχαν διατυπωθεί) θα απαιτηθούν άλλα τουλάχιστον 12 εκ. ευρώ.